Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjolijn81

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:16

aller aller aller liefste Kim

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:20

Netwerkbeheerder moet zo ff bij mijn computer zijn... I'll be back!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:32

KimLittle schreef:
Netwerkbeheerder moet zo ff bij mijn computer zijn... I'll be back!!

;( En wanneer komt de foto van onze uber arabier Billy dan?!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:33

pomtiedomtiedomdomdom

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:36

ik ga shoppen zie jullie vanaaf wel op stal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:39

B_a_b_e schreef:
ik ga shoppen zie jullie vanaaf wel op stal!

Ooeh naar welke stad ga je? Shopse! :))

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:54

Hie ist ie dan:
Afbeelding

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:55

Inderdaad, het is precies die zwarte Arab! Jullie hebben echt totaal niet overdreven... echt niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 09:57

Hahaha maar die staart droeg ze nog echt veel, veel hoger hoor :)) Mar, eigenlijk hadden we het moeten filmen want dan hadden ze hier pas echt hun ogen uitgekeken :=

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 10:00

nou Beau jij en ik weten hoe het zit het! volgende keer gaan we gewoon filmen en dan mag niemand het zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 10:06

Idd Marjolijn, laat ze maar lekker denken. Jij hebt gewoon een woeste arabier, punt uit!

Hihihi wat ben ik blij dat mij zoiets nooit is overkomen in de tijd dat ik bij een reisbureau heb gewerkt _O- http://www.nu.nl/algemeen/2057760/neder ... ydney.html Kan me eigenlijk niet voorstellen dat als mensen Sydney zeggen, dat jij als reisadviseuse aan Sydney Canada denkt :o? Maargoed...

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 11:17

dimmelim schreef:
Graceful schreef:
Nu zoek ik adresjes waar dit soort kindertjes onder begeleiding met paarden kunnen knuffelen of iets dergelijks.

Ik ken een adres met ijslanders in Baarn: http://www.hestartherapie.nl/
Geen persoonlijke ervaringen mee, maar het lijkt me prachtig zoiets.

Dank je voor de tip!!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 11:28

Miss_Montana schreef:
Hihihi wat ben ik blij dat mij zoiets nooit is overkomen in de tijd dat ik bij een reisbureau heb gewerkt _O- http://www.nu.nl/algemeen/2057760/neder ... ydney.html Kan me eigenlijk niet voorstellen dat als mensen Sydney zeggen, dat jij als reisadviseuse aan Sydney Canada denkt :o? Maargoed...

Nou dat dacht ik eerlijk gezegd ook: De medewerker bij dat reisbureau moet wel een hele erge off-day hebben gehad om zo'n fout te maken. Wanneer zouden die mensen erachter gekomen zijn denk je? Toen ze het Canadees accent hoorden?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 11:49

marjolijn81 schreef:
aller aller aller liefste Kim

+:)+ Houd dit idee vast he, Marjolijn *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 12:01

KimLittle schreef:
Nou dat dacht ik eerlijk gezegd ook: De medewerker bij dat reisbureau moet wel een hele erge off-day hebben gehad om zo'n fout te maken. Wanneer zouden die mensen erachter gekomen zijn denk je? Toen ze het Canadees accent hoorden?

Geen flauw idee, mss bij terugkomst omdat ze naar het reisbureau gingen met de klacht dat ze het Opera House maar niet konden vinden? _O-

Tja, het is van beide partijen echt dom. Dat je mss per ongeluk de verkeerde vlucht intikt kan gebeuren. Maar als je niet eens kijkt naar de namen van de vliegvelden waar ze dan moeten overstappen ben je echt wel slecht bezig. En als je wel kijkt en er gaat geen belletje rinkelen bij de namen ben je gewoon dom en kan je maar beter niet op een reisbureau gaan werken :+ De klant daarintegen moet kunnen vertrouwen op de reisadviseuse dat zij wel weet waar ze heen moeten. Toch als je je reispapieren krijgt, de namen (MET de landcode) ziet en je gaat vrolijk verder ben je ook dom. Helemaal als je in notabene de USA op het vliegveld staat te wachten omdat je daar toevallig moet overstappen voor een vlucht naar Australie en dat heel normaal vind, dan ben je ook topografisch niet helemaal goed onderlegd |o

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 12:17

Haha je hebt gelijk inderdaad.
Toen ik nog in Twisk (klein prutdorpje in de Noord vlakbij Hoorn) woonde, kwamen eens twee mensen vragen waar ze het recreatiegebied konden vinden... die dachten dat ze in 't Twiske waren haha. Had mij ook kunnen gebeuren, ben echt n drol met dat soort dingen. Ik rijd zelfs met m'n navi aan nog verkeerd.

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 13:42

Wat is het rustig vandaag!!!! Waar is iedereen?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 13:45

Ik ben hier!

Ik heb een keer een kennis gehad die van haar vriend een reis naar America had gekregen...:D

Laat het nu America in Limburg zijn geweest. Vond ik wel humor :D

En zo heb in Nederland ook plaatsen die Nazareth, Bethlehem heten, en een plaatsje Zeeland midden in Noord-Brabant.
Overstappen in de USA voor een vlucht naar Australie zou ik ook niet vreemd vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 14:35

KimLittle schreef:
Haha je hebt gelijk inderdaad.
Toen ik nog in Twisk (klein prutdorpje in de Noord vlakbij Hoorn) woonde, kwamen eens twee mensen vragen waar ze het recreatiegebied konden vinden... die dachten dat ze in 't Twiske waren haha.

Hahaha geweldig _O- Die arme mensen: Waar is 't nu toch? Ken et nie vinde! :?

Zo had ik laatst een of andere toerist die ervan overtuigd was dat onze boot door Amsterdam ging en ze daarna wel even in ANTWERPEN kon afzetten :') Mafkees :+

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 14:44

@Beau, beetje jammer dat jullie dat niet doen zeg! Wat is dat voor service!? _O-

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 14:49

Laat me raden Beau, was het een Amerikaan?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:05

Of een Japanner :D .

Maargoed, toen wij waren uitgenodigd voor het huwelijk van vrienden in een partycentrum in Avenhorn, stond mijn vriendin in d'r party out-fit klaar bij de kerk in Uithoorn :') dus wat dat aan gaat kan het de beste overkomen :+ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 15:09

Haha nee volgens mij was het een Amerikaan := Maargoed, ze zal wel teleurgesteld zijn geweest toen bleek dat de boot echt niet langs/door Antwerpen kwam tijdens de vaart... Tja de service houd toch ergens op he? _O-

Ooh Sandra, die is wel heel ernstig :+ Maar dat valt ook nog te scharen onder dat ze het mss verkeerd verstaan heeft :D

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 16:56

IK HEB DE BABYROG GEZIEN :+:

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:00

Authentic schreef:
IK HEB DE BABYROG GEZIEN :+:

huh?