Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

djinnie

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 09:30

Falli schreef:
Ik gaat effe bij me zussie kijken.. of mijn neefie of nichie nog groeit.. daarna naar stal en daarna werken.. Ik heb het er maar druk mee.. En tam mocht jij eerder zijn.. Champie en mos willen denk ik graag buiten spelen.. Bloos

Leuk voor Champie en Mos, alleen eh, ben ik niet op stal vandaag.... Damn, daar gaat de overdracht. Helaas Fallon, dat gaat niet lukken... Knipoog Enne, blijf van mijn roze halster af he, Moon is de uber homo...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 09:33

Tam, jouw paard is missch homo maar mijn paard is merrie Tong uitsteken eigenlijk zou hij rose spulletjes moeten krijgen Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 09:35

Nu nog 19 pagina's!!! We gaan echt hard!!
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 10:18

He Nous, heb je nog contact met de verzekering opgenomen dan of een geslachtsverandering operatie wordt vergoed? Arm dier, hij moet eigenlijk wel roze spulletjes krijgen he Ach gut ... Anders gebeuren er straks nog allemaal enge dingen met hem (zelfmoordpogingen, zichzelf pijnigen...). Huilen

Wanneer moet je terug naar de kliniek? Misschien kun je hem vragen om stiekum per ongeluk uit te schieten met zijn mesje.. Lijkt ie al meer op een meisje... Ja

Maar eh, homo's houden ook van roze spulletjes, en ik denk dat Dikkie Dik het helemaal niet leuk vindt als je zijn roze halster jat... Wordt ie vast heeeeeel boos van... Blauw oog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 10:29

djinnie schreef:
He Nous, heb je nog contact met de verzekering opgenomen dan of een geslachtsverandering operatie wordt vergoed? Arm dier, hij moet eigenlijk wel roze spulletjes krijgen he Ach gut ... Anders gebeuren er straks nog allemaal enge dingen met hem (zelfmoordpogingen, zichzelf pijnigen...). Huilen

Wanneer moet je terug naar de kliniek? Misschien kun je hem vragen om stiekum per ongeluk uit te schieten met zijn mesje.. Lijkt ie al meer op een meisje... Ja

Maar eh, homo's houden ook van roze spulletjes, en ik denk dat Dikkie Dik het helemaal niet leuk vindt als je zijn roze halster jat... Wordt ie vast heeeeeel boos van... Blauw oog

Nee durf niet te bellen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Over 4 weekjes idd terug naar de kliniek. Missch vindt de arts het wel een uitdaging en krijgen we de operatie voor niets Tong uitsteken

Ik weet zeker dat Dikke Dik omkoopbaar is, van het weekend maar ff proberen Extreme duivel

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:26

Binar schreef:
Oh ben je nu echt blont dan???? Nagelbijten / Gniffelen

Joepie wil graag een rose halster, dat kreeg ik net ingefluiterd Duivel

halve suri's zijn net zo erg hoor.Ik ga wel ff in overleg met je mama dat ze jou is op moet voeden
Blond en zwart allebei fout,ben blij dat ik rood ben.

Enne het touw is belangrijker voor me tarut.Het was extra lang touw en een ZACHT touw moet het wezen en de kleur interesseerd me niks.

IK BEGRIJP HEEEEEEEL GOED DAT HIJ VAN JOU GEEN BROKJES WIL AANNEMEN .

Hij is tenslotte ook niet blond of zwart he hahah

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 11:27

Doei! goedenmorgen,

Vandaag Spetter ook doen, en mijn eigen pony Bloos

Zo inderdaad gaat haaard Wow!
Wie gaat het dit keer maken ? Bloos!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:28

Binar schreef:
Tam, jouw paard is missch homo maar mijn paard is merrie Tong uitsteken eigenlijk zou hij rose spulletjes moeten krijgen Bloos

gewoon halster een keer aan de muur laten hangen dan krijg je roze halster van Fallon haha

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 11:28

*LOL*

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 11:48

AnitaJoeri schreef:
Binar schreef:

gewoon halster een keer aan de muur laten hangen dan krijg je roze halster van Fallon haha

ja haha dat is wel een goed idee, ik heb nog wel ergens een heel oudje liggen.. Haha! Fallon wanneer ben je er weer 's avonds?? dan laat ik mijn halster buitenhangen Cool
Mijn halster hing gisteren ook nog buiten, maar zag het nog op tijd, dus die heb ik zelluf opgeruimd voor ik naar binnen ging Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:03

jammer dat je dat net op tijd zag he.Maar ja het kan altijd nog moet je maar denken.Doe het maar snel,misschien kan ze 2 halen 1 betalen hihi

en ga jij eens werken,ik zie heus wel wat je doet.Je krijgt mijn mailbox toch niet vol,ik heet geen Madje

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 12:07

hahahaha Clown
Stel mutsen, egt als ik dit terug lees ...
het gaat nergens over *LOL*

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:16

Xeen schreef:
hahahaha Clown
Stel mutsen, egt als ik dit terug lees ...
het gaat nergens over *LOL*

xeen je moet goed lezen.Het gaat altijd ergens over.Als je op onze stal Halsters aan de muur laat hangen dan verstoppen ze die op de mestput en als die dan geleegd wordt krijg je een nieuwe.

Ik zal ff met Johnnie overleggen wanneer de mestput weer geleegd wordt,dan laat ik die dag mijn zadel hangen haha spciaal voor Fallon

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:21

Haha Aniet, ik kwam die dingen ff tegen omdat ik mijn mailbox ging schonen Bloos Maar leuk toch???
Binnenkort verstuur ik er nog wel een aantal, ik heb er nog heel wat staan Clown elke dag een paar Knipoog

Met je zadel moet je snel zijn,, de put is nu nog leeg Sigaar

Pff heb honger en kan pas over half uurtje gaan lunchen.. maar wel lekker italiaanse bol met rosbief Vork Vingers aflikken Vingers aflikken

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 12:21

*LOL*
Geen commentaar aniet Clown

Ik ga naar stal Doei!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:23

ik ga ook naar stal.Enne weer zo'n lekker broodje pfffffff

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:24

trouwens ik heb ook nog aantal van die dingen in mailbox,krijg jij er ook elke dag een paar haha

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:28

Veel plezier op stal Doei!

Enneh, ja die broodjes doen wij (bijna) elke vrijdag Vork

Ik kan ff niet meer leuke mailtjes versturen...moet ff wat dingen afmaken die vandaag klaar moeten zijn..maar missch als ik vanmiddag nog tijd heb... Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:30

oohhhhhhhhhhhh moet het ff kwijt ... maar ik heb nu toch wat lekkerssssssss Vingers aflikken en milka chocolade muffin !! Vingers aflikken Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:30

en groot dat ie is !

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:40

Nouhouhhhhhhh Boos! dat is niet aardig!!! Ik heb zoooooooooo'n hongerrrrrrrrrrrrrr Clown

lekker zeg een Milka muffin, is dat nieuw?? wil ik ook wel Vingers aflikken

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:43

ka is idd nieuw... pff maar wel erg machtig heb even laatste stukje weg gelegd en aan mn kaascroissant verder gegaan Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:46

hahaha wat een combi zeg Gestoord dan doe je toch eerst je crossaintje en daarna je muffin als toetje???

Zijn die muffins te koop in supermarkt ofzo?? ga ik ook ff kijken als ik de boodschappies weer ga doen Vingers aflikken

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:49

nee bij de bakker gehaald Bloos

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:56

Heb ook wel trek in zo'n muffin Lachen

Hoop dat mijn moeder aan denkt om Donna voor mij uit te mesten hoef ik dat niet te doen Lachen