Smeer je al iets erop? Ik heb er 2 dagen trekzalf opgesmeerd bij Mooni en toen zat er de volgende dag een klein groen puntje. ztoen ik daar op drukte kwam er echt veeeeeeeel troep uit! Bah!
Ojee!! Dan moet we het even rustig aan doen de komende 5 dagen, want dan is onze topicstarter er niet. Veel plezier in Tsjechie!! Hoop dat het daar beter weer is dan hier
Zo maar weer berichtje van mij,we hebben 2 nieuwe pension paarden erbij hebben jullie ze al gezien? Tjonge wat is het toch moeilijk om geduld te hebben, ik zou deze maand op haflingerwedstrijd gaan maar dat gaat nog niet lukken ben ik bang, maar nu doe ik toch onverwachts mee want iemand heeft haar haflinger ter beschikking gesteld. Heb ik alleen probleem want weet niet welke rubriek ik zal starten beest loopt m2
En ik heb trouwens vanmorgen een klein beetje eten aan je paard gegeven. Wally heeft 2 handjes bixpap uit mijn handen staan eten en verder moest ze het niet... En jouw paard stond er maar al naar toe te kijken, dus heb haar uit de emmer laten eten, was ooguit een laagje bix met een hoop water, maar ze heeft staan smullen
Vanmorgen had ze ook soms slierten snot en verder niks..kon ook zo die bal onder haar kin indrukken en liep de gorigheid eruit..
Hoop toch echt dat ze eind deze week van alle ellende af is...
En het was echt een laagje bix met een hoop water Was ze ook weer blij, maar ze deed nog steeds beschaafd lelijk naar Wally met eten En ze doet haar naam gewoon eer aan als ze even tegen de box schopt
En 2x thanks, heb zelf ook wegwerphandschoenen 10 voor een eurie bij de euroland, dus had daar gelijk maar wat doosjes van ingeslagen