Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bad Teacher is bestwel een grappige film.
En we moesten ook nog een heel stuk teruglopen omdat m'n vriendin haar ov kwijt was maar we moesten uitchecken en toen was de buschauffeur doorgereden en toen we terugliepen werden we eerst honderd keer aangesproken door van die vieze ventjes die vragen of ze je naar huis moeten brengen etc, etc.
En toen kwam er een vet coole rasta man die eerst gelijk zei dat hij niet zo'n vies ventje was die achter jonge meisjes aan ging want hij had zelf een vrouw en weet ik veel wat 'ie allemaal vertelde.
En na die hooguit 10 minuten dat we gepraat hebben weet ik zo'n beetje alles over hem, wooooow die vent praatte snel.
En ik ben een beetje hyper.
Dat gaat zaterdag zekerweten helemaal goed komen!

)
? 
Ik lig samen met m'n moeder en m'n beste vriendin languit op de bank muziek te luisteren.
ik vind het too much, een friese bies had ik wel leuk gevonden maar vind dit teveel
en heb net m'n kledingkast in me oude kamer helemaal leeggehaald, en alles uitgezocht, ik heb 3 vuilniszakken vol met wat allemaal weggaat
( en ik maar zeggen dat ik weinig kleren heb
)
ik ben goed bezig geweest al zeg ik het zelf
Het nummer Kijk Omhoog van Nick en Simon kwam bij Slam tv en toen zongen ze in het refrein "Kijk omhoog, naar de zon" en toen riepen m'n moeder, vriendin en ik alle drie tegelijk "ER IS HELEMAAL GEEN ZON"
Ennnn we beginnen een beetje vervelend te worden dus ik zal stoppen jullie te vervelen.

I love it! Wil nooit meer terug naar rubberen.
Anders koop je een zwarte en een bruine ofzo.
Zou je het leuk vinden om wat fototjes van mij en Az te schieten? 

ben heel benieuwd! jammer dat ik niet kan komen kijken.. als jullie nou sochens moesten dan had het gekund want moet om 2 uur werken
maar helaas! volgende keer hopelijk wel !

Ik wil ook altijd wel mee doen maar heb geen zin om zoveel moeite te doen