Ja nou 2 jaar geleden was pas erg, toen ik naar deze school wilde, ik was ziek, voelde me al slecht en toen ging echt wel 20x de telefoon (niet overdreven !) voor me vaders werk en 2 keer de tandarts.........
Nee......... ik weet eigenlijk nog niks, of ik volgend jaar duits moet doen (daar hangt het om) maar ik denk dat ik het wel moet doen maar dan ben ik alsnog niet over denk ik...... anders hadden ze nu toch wel gebeld?
Nee......... ik weet eigenlijk nog niks, of ik volgend jaar duits moet doen (daar hangt het om) maar ik denk dat ik het wel moet doen maar dan ben ik alsnog niet over denk ik...... anders hadden ze nu toch wel gebeld?
Omdat je dyslectisch bent? En als je die vrijstelling krijgt ben je over, anders niet?
Lau
Geplaatst: 29-06-11 17:39
aahh balen shapira
Queelens
Geplaatst: 29-06-11 19:30
jeetje saphira wat balen zeg je hebt nog wel zo hard je best gedaan
Faya__
Geplaatst: 29-06-11 19:33
Elise95 schreef:
Omdat je dyslectisch bent? En als je die vrijstelling krijgt ben je over, anders niet?
Nee omdat ik zo slecht ben en n&g heb. Ja nou als ik vrijstelling heb ben ik bespreek en anders sws niet over. Maar ze hebben nooooooooooog niet gebeld. Net weer naar de manege geweest zonder zadel gereden op zon stuitertinkie haha, viel dr echt bijna af