tziet dr heeeerlijk uit buiten !!!
Vanavond denk ffies rijden op mn kleine draakie..

eerst maar eens bespreking houden hier en pauze vieren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(tekst was op de een of andere manier een beetje weggevallen) was echt lekkr weer en tank was helemaal vrolijk door het weer, eerst effies gegraasd toen los gestaan met zijn vriendjes en daarna lekkr met pessoa gelongeerd hij ging lekkr springen hij had er zo'n in, ook maar effies zijn staartje gewassen was wel weer eens nodig
amandaaa schreef:was een collega van me chantal(tekst was op de een of andere manier een beetje weggevallen) was echt lekkr weer en tank was helemaal vrolijk door het weer, eerst effies gegraasd toen los gestaan met zijn vriendjes en daarna lekkr met pessoa gelongeerd hij ging lekkr springen hij had er zo'n in, ook maar effies zijn staartje gewassen was wel weer eens nodig
was alleen niet voorruit te branden, hij zou het zelfs nog presteren om vanuit draf te gaan stappen wanneer ik been aanleg :p ahahahah het was egt te erg, hoor net dat vriendlief zaterdag pas nr mij toe komt dus komt goed uit dak morge nr amber ga ipv shir
hihihih
en zaterdag oggend ook lekker.. Heb dr nu al zin in !! 

zo cool !!! Bn bnieuwd wnr mn eerste daggie is 
)
hahaha
scheelt me smsjes bij versturen
hihihihi
nog 1 dagje werken en dan is het weer weekend

amber2202 schreef:kheb mn uitslag !
1 wel gehaald en 1 niet.. maarja, liever 1 dan geen
positieve instelling hebben!