Het was vandaag een super lange, maar zeer leuke dag bij de Zaanse! Sytje en ik hebben met de dressuurproef 192 punten gereden, geen prijs maar wel 1 winstpunt!!!!

En bij de vaardigheid dacht ik dat ik het hele parcours omver getrokken had, bleek ik maar 3 ballen en 2 pilonnen omgegooid te hebben

. Nog zeer frappant: Sytje wilde bij de vaardigheid bijna de hal niet in en ging stappen van start, whoehahahahahaha

! Waar bleef m'n stuiterbal

?????? Pas na "hindernis" 2 ging ze voorzichtig in draf en pas bij "hindernis" 14 begon ze gang te maken (en het parcours had 16 "hindernissen"), hi hi hi! Hoe dan ook: ze blijft MIJN Kampioen

, wat iedereen ook zegt!!!!

Wel een super compliment gehad vandaag

: één van de omstanders vroeg met welk paard ik de dressuurproef had gereden en kon het niet geloven dat het echt Sytje was, ha ha! "Is dat DE Sytje, die vorig jaar nog laagvliegend alle hoeken van de bak bezocht????". Dat geloofde hij bijna niet, maar hij was er wel zeer te spreken over hoe ze in een jaar tijd van een echte bom naar een redelijk te besturen paardje is veranderd. Een mooier compliment hadden ze me niet kunnen geven!