Zometeen is hier gewoon een gesprek
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Binar schreef:Kaar, Kim, Soph en Kay, jullie hebben pb![]()
Mogge trouwens
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:Kaar, Kim, Soph en Kay, jullie hebben pb![]()
Mogge trouwens
en ikke nou snik snik
Lay schreef:Aniet speciaal voor jou een pb-tje

ging wel redelijk 

want heb me zadel nog niet 
leukk ben benieuwd
Dus misschien tot straks..
(
tot zo 

op de terug weg zaten we midden in een keiharde regenbui met hagel
Lay schreef:haha dat is wel beter Cin
Nou jullie hebbern er niet veel aangemist.. Ik dacht ga voor de buien naar stal.. Nou dat is me idd gelukt.. Toen ik 5 minuten op stal was en de horsies net buiten stonden was mijn gedachte over.. En kwam het met bakken uit de hemel..
AnitaJoeri schreef:Lay schreef:haha dat is wel beter Cin
Nou jullie hebbern er niet veel aangemist.. Ik dacht ga voor de buien naar stal.. Nou dat is me idd gelukt.. Toen ik 5 minuten op stal was en de horsies net buiten stonden was mijn gedachte over.. En kwam het met bakken uit de hemel..
ik heb ze dus ook niet meer losgehad.alleen maar joepi gelongeerd en met tenkie de oprijlaan gewandeld,die ging snurkend door een hele diepe plas hihi
spettertjuh schreef:Nou dan ben ik een dierenbeul........ heb dus gewoon vanmorgen Spetter, Blando, Amber en Falco in de regen buiten gezet........ maar ze vonden het niet zo heel erg geloof ik want gekke Blando ging gewoon liggen rollen in het zand in de regen en de rest was best leuk een beetje aan het spelen.......
maar hunnie hebben goede haartjes hoor, stuk voor stuk.... waren alleen aan de buitenkant nat. hahaha........