Karin_88 schreef:Leuk hoor! Wat voor een?
Euh... Canon staat er op. Zilverkleurig, en het belangrijkste: ik heb 'm al een eind door. Go me
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karin_88 schreef:Leuk hoor! Wat voor een?

mAnDyXX schreef:waarom heb je dat dan gekregen.
Wel stoer dat je een camera hebt gekregen. En wat leuk dat je over een tijdje een paard krijgt! wat voor een?
Krijgen is er alleen niet bij, da's voor mensen met bijvoorbeeld rijke ouders. 
hestejente schreef:Karin_88 schreef:Leuk hoor! Wat voor een?
Euh... Canon staat er op. Zilverkleurig, en het belangrijkste: ik heb 'm al een eind door. Go me
hestejente schreef:mAnDyXX schreef:waarom heb je dat dan gekregen.
Wel stoer dat je een camera hebt gekregen. En wat leuk dat je over een tijdje een paard krijgt! wat voor een?
Iemand wist dat ik er graag eentje wilde en had er nog wel een liggen, zodoende.
Paard: eerst maar eens afstuderen, baan, huisje, auto. Dan pas paard. Dus dat duurt nog wel een paar jaar, ik ben me nu aan het orienteren wat voor iets ik wilKrijgen is er alleen niet bij, da's voor mensen met bijvoorbeeld rijke ouders.
Karin_88 schreef:hestejente schreef:
Geen typenummer o.i.d.?
Wel super fijn, en Canon staat bekend om haar gebruiksvriendelijkheid, dus Paulinevriendelijk
mAnDyXX schreef:Rijke ouders hoeven niet persee ik krijg er ook eentje. Haha...

Karin_88 schreef:Nou inderdaad.. Ik wilde het ook altijd, maar ben blij hoe het nu kan. Elke dag naar een paard kan ik niet eens naast mijn school

Karin_88 schreef:Nee dankje. Ik kan wel 2 liedjes vertalen. Ik kan alleen geen liedjes bedenken. Iemand tips? Ik heb een handige songtekstenvertaalsite gevondenruilen suus?
Ik speel eigenlijk gewoon een beejt heel erg vals 

Karin_88 schreef:Ook dat laatste zou ik niet kunnen inderdaad..
Nee, tijd echt niet.. ik heb echt mijn tijd nodig voor school..
Het lukt me wel, alleen duurt wat langer...
Mijn basisschool zei altijd dat ik niet verder zou komen dan VMBO. Dus ook geen MBO niveau 2 of 3..
Heb nu mooi niv.4 gedaan en zit nu op het HBO.. (nog niet afgerond natuurlijk, maar toch)

) Karin_88 schreef:ja, en ben er stiekem ook best trots op.. Ze hebben me dus zo ingeschat.. Het enige wat bij mij is is dat ik er net even wat langer aan moet zitten, veel opschrijven en samenvattingen schrijven (*niet typen) zo leer ik nou eenmaal. Daar ben ik achter gekomen, het werkt voor mij en ik ben er blij mee. Alleen kost het wat meer werk. (*en papier+inkt)

Tis niet x_Roosmarijn_x maar _Roosmarijn_.
Zat even in je profiel te spieken.
Zal het even veranderen.