Ik heb straks Maatschappijleeer PTA.. Ben nog steeds niet begonnen met leren.. Ga een beetje dood, is echt veeul
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Astor schreef:ik heb maar 2 min in kunnen rijden
Jaa, maar mijn moeder pakt Valentino zo van stal natuurlijk, en Astor had al een keer gelopen.
Maar voor alsnog veeeeeeeeeeeeeeel te kort! Jullie hadden er ook eigenlijk gewoon wat van moeten zeggen. Want als het een uur in loopt moeten zei maar regelen dat het goed gaat. Het is niet eerlijk dat jullie dan maar zo kort los mogen rijden..
. Opeens zegt ze; Je moet om kwart voor 2!
Iriis_ schreef:Wow, hoezo niet??
Ik heb straks Maatschappijleeer PTA.. Ben nog steeds niet begonnen met leren.. Ga een beetje dood, is echt veeul
, en had alleen drama vandaag en dat valt uit =D XxNimezxX schreef:Iriis_ schreef:Wow, hoezo niet??
ik heb zorg en welzijn examens al afgerond dus daar hoef ik niet heen, en had alleen drama vandaag en dat valt uit =D
Melanieetjuh schreef:Was bij mij ook zo.. Ik loop eerst naar Marjolein toe, om te vragen hoelaat ik moest rijden.. waarop zij antwoord 'Je moet om 2uur.'. Dus ik oké, kwart over 1 zadelen dacht ik dan, en half 2 erop, dat had ik afgesproken met Sabrina. Opeens zegt ze; Je moet om kwart voor 2!
Lekker geregeld was alles ook weer!
, mag je met KNHS ook 
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Was bij mij ook zo.. Ik loop eerst naar Marjolein toe, om te vragen hoelaat ik moest rijden.. waarop zij antwoord 'Je moet om 2uur.'. Dus ik oké, kwart over 1 zadelen dacht ik dan, en half 2 erop, dat had ik afgesproken met Sabrina. Opeens zegt ze; Je moet om kwart voor 2!
Lekker geregeld was alles ook weer!
Jaa precies, echt dom. Mijn moeder dacht, ik kom nettjes een uur van te voren, want ze moest om half 3. Was ze er om half 2, moest ze er gelijk op, want ze moest al![]()
Dat is toch niet normaal. Ik zou echt meer tijd geeist hebben hoor, mag je met KNHS ook
Dus, en vooral met een eigenpaard is het heeul anders vind ik.!

Iriis_ schreef:Emma? Zou jij het trouwens leuk vinden om 4 mei, met het CBR examen foto's te maken voor de website?

!
Anders kon je echt nergens meer op.. 

Melanieetjuh schreef:Idd!
zeg, watsegebeurd met je profiel?
Iriis_ schreef:Melanieetjuh schreef:Idd!
zeg, watsegebeurd met je profiel?
Oohja, moet ik er nog een keer opnieuw inzetten, maar photobucket verlechterd de laatste tijd echt de kwalitieit van je foto's/ bewerkingen. Dus ik ga ze ff ergens anders uploaden.
Melanieetjuh schreef:De uitslag van gisteren staat al op de site!
Best snel!