Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben sowieso ernstig anti-setjes. Maar ik heb wel dekjes, in dezelfde kleuren als de rest van mijn paardenzooi: zwart, donkerblauw, lichtblauw, rood, wit en volgens mij vergeet ik er nog eentje. Als ik later groot ben (
) wil ik graag een grijze bij mijn zwarte poown

hestejente schreef:@ Roos: jij bedoelt Engelse dressuurwedstrijden. Ik mag met iedere goedgekeurde veilheidshelm op wedstrijd al is hij paars met groen.

) in de bak! Dat is echt geen doen om zo te oefenen, iedereen rijdt elkaar in de weg.. Maar goed. we hebben m even 2 keer kunnen oefenen en daarna nando aan de bandages laten wennen. Dat vond ie toch eng!
Hij wende gelukkig wel snel, stap is ie nu wel redelijk gewend. draf vind ie nog best wel raar. en galop proberen we de volgende keer..
_Roosmarijn_ schreef:hestejente schreef:@ Roos: jij bedoelt Engelse dressuurwedstrijden. Ik mag met iedere goedgekeurde veilheidshelm op wedstrijd al is hij paars met groen.
Ik bedoel KNHS wedstrijden.
x_kelsey_x schreef:Wow ik ga niet al die 8 pagina's bijlezen hoor!
vandaag weer geoefend voro pas de deux. de binennbak stond blank dus iedereen moest buiten oefenen. En met z'n 6en (wij gelukkig 4 omdat er tog 2 in de binnenbak gingen) in de bak! Dat is echt geen doen om zo te oefenen, iedereen rijdt elkaar in de weg.. Maar goed. we hebben m even 2 keer kunnen oefenen en daarna nando aan de bandages laten wennen. Dat vond ie toch eng!
Hij wende gelukkig wel snel, stap is ie nu wel redelijk gewend. draf vind ie nog best wel raar. en galop proberen we de volgende keer..
en sanne hoe was het op volanda?

x_kelsey_x schreef:@mandy: graag!

AnnemiekvM schreef:Zo stelletje kletskousen!
Nou Tommie had vandaag weer last van zijn ADHD. HIj ging weer in volle galop het erf over. Ik erachter aan... Uiteindelijk stond hij stil bij zijn stal. Nou, toch maar weer even de hengstenketting eraan, want hij is op het moment dus niet te houden.
Gelukkig komt Gert Jan morgen, want ik denk dat hij weer iets verrekt heeft in zijn rug. Met een beetje geluk mag hij dan weer lekker aan de longe!
Al heeft hij niet zo veel te klagen, want hij staat wel veel in de paddock. Maar op de een of andere manier bewaard Tommie zijn energie voor het wandelen..
josewoos schreef:Hij bewaard het speciaal voor jou Annemiek, hij denkt met je mee en zorgt dat je een goede conditie krijgt

wat een lief paardje heb je toch annemiek!
Wie reden er dan nog meer tegelijk met jullie? Hoe veel mensen doen er eigenlijk mee aan die pas de deux?