Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Wie is Yommie?

Yommie schreef:meelen schreef:Wie is Yommie?
Dat ben ik
En tnx Liquita dan zie ik het vanzelf wel verschijnen op de site:)

Citaat:Haha, jij denkt mij tuk te hebben. Maar ik weet het al hoor. Jij lag met je kont in de zogenaamde waterbak met de springwedstrijd laatst. Had een paardje overgenomen van Tatjana (die ze zelf ook voor een blauwe Maandag heeft gehad) en heb die vervolgens weer aan een handelaar verkocht. Toch?

xan schreef:Kreeg ik net toch een prachtig dressuurjasje kado.
Van die collega met dat superpaard. Zijn vrouw rijdt niet meer en ik kreeg het jasje van haar. (ik had hier een opmerking gemaakt dat ik een nieuw jasje nodig had)
Echt heel mooi, merk Kentucky, donkerblauw, wol, mooi getalleerd.
Nu hopen dat ik hiermee meer punten haal![]()
ATE schreef:LIQUITA schreef:Xan, ik hoor morgenavond pas hoelaat we zaterdagochtend weg gaan. Zal ik je een SMS sturen zodra ik het weet? Het wordt in ieder geval half 9 of 9 uur.
ooh ik had al tegen meiden gezegt dat ze 6 uur bed uit moesten hahahahahahah
ATE schreef:xan is veilig voor ate die heeft geen ballen meer
meelen schreef:@Anke, heeft Rowan nog post gehad vandaag?

winnitou schreef:meelen schreef:@Anke, heeft Rowan nog post gehad vandaag?
Ja de postbode kwam en hij wist meteen wat voor een post het voor hem was en van wie het kwam.
Hartelijk dank namens Rowan en ook van mij.
meelen schreef:Goed lezen is soms erg moeilijk.
Voor een blauwe Maandag heeft gehad (is niet hetzelfde als GEKOCHT/VERKOCHT) betekend: Dat ze maar kort eigenaar is geweest van Rufaro. Net als jij.
Maar goed, dat zoeken jullie verder zelf maar uit. Verder vind ik dat je gewoon jezelf beter bekend mag maken (ik heb je hier nog nooit gezien namelijk) als iemand vraagt wie je bent.

winnitou schreef:Ga zo uit eten! Heb er wel zin in! Wordt opgehaald dus ben dit keer niet de BOB

winnitou schreef:ATE schreef:xan is veilig voor ate die heeft geen ballen meer
Gelukkig voor Jose.
Maar
Xandra en Ate kunnen ook droog ******

duikertje schreef:winnitou schreef:Gelukkig voor Jose.
Maar
Xandra en Ate kunnen ook droog ******
Gelukkig voor José????? Gelukkig voor Tilly!!!!!!! het is tenslotte mijn paard hoor.
meelen schreef:winnitou schreef:Ga zo uit eten! Heb er wel zin in! Wordt opgehaald dus ben dit keer niet de BOB
Hee wat leuk, waar gaan jullie heen?
xan schreef:Hoi Mireille, als je de NK bedoelt, die moet hij morgen nog rijden![]()
Heb me net een versuffig gezocht naar het adres van dat KNHS gedoe in Wanroy, maar heb het gevonden hoor !!! Het is 1 uur en 42 minuten rijden vanaf mijn huis, dus vanaf Anke 10 minuten langer![]()
Grardus moet (als het goed is) rond 11 uur starten. Dus als we rond half 9 vertrekken, kunnen we nog op ons gemakje daar koffie drinken en rondkijken.

meelen schreef:Volgens mij kun je beter een tomtom nemen.
(die verhalen die ik heb gehoord............)