@Jow, omg... dat meen je niet, ja, ik ben enorm anti haar...

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jow schreef:alle symptomen van dat paard wijzen er wel op, en geloof me, ik heb liever dat ze t melden dan dat ze alles stil houden! Voor t zelfde geld is t er wel en staan we doodleuk daar les te geven of iets.
ik neem liever het zekere voor t onzekere. en die mensen hoeven het zelf neit overgebracht te hebben, maar wat denk je van bijv kinderen of andere mensen die even t paard willen aaien?
begreep dat er morgen al uitslag was?
Yavanna schreef:Nou, het paard in kwestie was vandaag goed, geen koorts, 37,6c, en eet ook weer goed, máár er zijn wel 2 andere paarden met koorts, en die staan nu ook onder controle.
In principe wou ik niet enten, maar omdat het nu toch wel erg dichtbij kwam, en ze vandaag kwamen om te enten, is Ro ook geënt, helaas was er te weinig entvloeistof ( gisteren 100 ampullen binnen gekregen, vandaag al weer op ) En gaan ze van de week verder enten.
We zullen zien waar dit schip gaat stranden...
En voor Niels is het verschrikkelijk, het ponietje wat het zo goed deed is er dus niet meer... vind het echt enorm erg voor hem en zijn zusje...
Jow schreef:alle symptomen van dat paard wijzen er wel op, en geloof me, ik heb liever dat ze t melden dan dat ze alles stil houden! Voor t zelfde geld is t er wel en staan we doodleuk daar les te geven of iets.
ik neem liever het zekere voor t onzekere. en die mensen hoeven het zelf neit overgebracht te hebben, maar wat denk je van bijv kinderen of andere mensen die even t paard willen aaien?
begreep dat er morgen al uitslag was?
Yavanna schreef:En voor Niels is het verschrikkelijk, het ponietje wat het zo goed deed is er dus niet meer... vind het echt enorm erg voor hem en zijn zusje...
Miss_Malfoy schreef:Jeetje op Grol dus mischien ook al...
Laten we maar hopen van niet.
Carla had het er trouwens over dat er op Balans paarden met koorts waren? Ik was er gisteren en de dag daarvoor nog, maar niks gehoord.
Vrijdag zou ik er weer heen gaan, maar voor die tijd maar een bellen of er echt niks is...
Yavanna schreef:De spreekwoordelijke mug die een enorme olifant wordtLaten we nu eerst eens even de uitslagen afwachten voor we conclusies gaan trekken. De huid is al verkocht nog voor de enorme beer geschoten is lijkt me...