Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:
Ohh!! Ga je ook morgen?! Ik ook!
Alleen mag ik heeeul leuk in mijn eentje naar de PABO in Almere.. Zelfstandig, niet met de bus dus!
Welke opleiding ga jij heen?
fallenangel3 schreef:Ga je morgen naar de pabo Iris? Hoe laat ben je daar dan?
Jane_ schreef:
Iriis_ schreef:fallenangel3 schreef:Ga je morgen naar de pabo Iris? Hoe laat ben je daar dan?
Moet der geloof ik rond 1 uur zijn.. Tot 4 uur!
Zit jij daar ook?!
al vier jaar 

)fryskhynders schreef:ik heb best leuk nieuws...
ik bedacht met opeens dat jullie dit nog niet wisten.
Ik heb hier in barneveld 2 lesklanten! die 1 en soms 2 keer in de week bij mij lessen, ze gaan allebij echt elke keer weer voor uit.
en het leukste is dat ik er gewoon voor betaald krijg... ik vraag nu nog niet zo veel..(volgend jaar ga ik wel omhoog)
maar dat wilde ik even vertellen, dus als de meiden met verzorg paard een keer een les willen hebben. ik weet nu zeker dat ik mijzelf aan durf te bieden!!

!
!
VAKANTIE!!
Toedels!
!

!
Die is vandaag namelijk jarig! 
! Doe hem de groeten
! 
Melanieetjuh schreef:Wat super cool!
Heb je de ORUN gedaan?
Wil ik ook gaan doen!
Ik krijg eigenlijk altijd les gewoon van Sabrien, maar als zij er een keer niet is..,!
Kirsten_S schreef:Gefeliciteerd Mel! Doe hem de groeten
!
Fijne verjaardag!
fryskhynders schreef:Melanieetjuh schreef:Wat super cool!
Heb je de ORUN gedaan?
Wil ik ook gaan doen!
Ik krijg eigenlijk altijd les gewoon van Sabrien, maar als zij er een keer niet is..,!
Ja die heb ik
Minder..
Gewoon de draaideur door, en dan de 2de etage!
Iriis_ schreef:![]()
We waren om 10 voor acht op school, gemeld, en toen mochten we 40 minuten in de aula zitten wachten! IPV dat ze daar dan een kinderopvang maken ofzow, waar we bezig gehouden werden.. Maar nee hoor, we moesten ons zelf weer vermaken...Minder..
Maaargoedd! Zo naar de PABO!
Ben al over m'n angst heen om in me eentje te gaanGewoon de draaideur door, en dan de 2de etage!
En daarna haalde Lars me op (toen moest ik nog 5 minuten) maar we gingen met z'n allen nog even buikspieren doen! 
Heb er wel weer zin in!
Kirsten_S schreef:Ben je op school op de com mel ?!