ben toch wel benieuwd wie dan je lieveling is
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Yasmine_ schreef:nee ik heb er ook nooit op gereden.. maar erg spectaculair ziet hij er niet uit..
Hoe kan je dat koppie nou weerstaan?
En die galop, zo rustig en beheerst, versnellen op het juiste moment nette overgang. Van halt naar galop, echt alles kon! Misschien is het moeilijk te begrijpen maar de mensen die het knopje hebben gevonden zullen voor altijd in de ban van Kanjer raken. (Hé Lotte
, twee jaar geleden ofzo net na week 1 van ponykamp reed jij eerst een half uur op Kanjer en daarna mocht ik er nog op. Met mijn afgetrapte gympies.
Omg, hij was weer zo fijn!
) Nope, sorry mensen maar er gaat niks boven Kanjer! Echt niet!
_Mara_ schreef:_Yasmine_ schreef:nee ik heb er ook nooit op gereden.. maar erg spectaculair ziet hij er niet uit..
NIET SPECTACULAIR?Hoe kan je dat koppie nou weerstaan?
EN, hij kan echt super lopen! Hij heeft Z1 dressuur gelopen dus hij kan een heeeeeeeleboel. De truc is alleen om het eruit te halen. En dat kan nog wel eens op zich laten wachten, maar als je eenmaal het knopje gevonden hebt is die geweldig! En ik spreek uit eigen ervaring, heb vorige zomer echt H-E-M-E-L-S op hem gereden. Die uitgestrekte draf doorzitten, woowie! Voelde me net ankie.En die galop, zo rustig en beheerst, versnellen op het juiste moment nette overgang. Van halt naar galop, echt alles kon! Misschien is het moeilijk te begrijpen maar de mensen die het knopje hebben gevonden zullen voor altijd in de ban van Kanjer raken. (Hé Lotte
, twee jaar geleden ofzo net na week 1 van ponykamp reed jij eerst een half uur op Kanjer en daarna mocht ik er nog op. Met mijn afgetrapte gympies.
Omg, hij was weer zo fijn!
) Nope, sorry mensen maar er gaat niks boven Kanjer! Echt niet!

Anders kun je nog wel eens vliegles krijgen
Ik moet gewoon een paard hebben dat altijd springt (zoals oppy of jelle) maar geloof het of niet, maar mijn 1e springles was op Kanjer en me 2e op suzan (4jarig arabiertje, net ingereden etc. paar keer gesprongen
) Eerste keer op Kanjer ging best lekker, weet niet hoe het kwam maar het ging gewoon goed! Maar ik kan me ook die springles tijdens ponykamp herinneren, omg wat een hel! Ik was de 1e die op Kanjer sprong en volgens mij heeft die de rest van ponykamp lopen klooien met springen.
God, 3 hindernissen achter elkaar. Nou mooi niet dat Kanjer daar overheen ging, de 1e ging met moeite en daarna vlogen half over de paal of in de sliding.
Ik moet een rustig beheerst paard hebben met een koel hoofd dat altijd springt.
Maar voor dressuur is Kanjer echt mijn toppertje!
Bloedheet wordt ze daarvan.
Heb ook een keer vrijgereden en ging toen wat wissels doen (marjolein was ook aan het rijden en die 'moedigde' me aan om het eens te proberen
, omg ze was bijna niet meer te houden.
lotte_2 schreef:Omfg! Eeef! die foto van jou en kimmetje! Geweldig
Dankje, hihi. Heb er ook nog een van Sas en Ivan, maar die moet ik nog even inscannen
. Wat grappig dat je een veulen van Ini bent tegengekomen!
.
). Partyman is inderdaad fantastisch! Maar ik ben wel vaak van hem neergestort
. Ik ben niet zo bok-proof, al helemaal niet bij hem

Oamaru schreef:Nee, ik heb een IJslander dus die kan absoluut geen dressuur en is al helemaal niet bakproof. Na 6 jaar trainen kan ik hem eindelijk met alleen een touwhalstertje rijden, dus ik vind het wel leuk zo.
Partyman bokt bij mij nooit, Rallywood daarin tegen..
Oamaru schreef:Partyman bokt bij mij nooit, Rallywood daarin tegen..
. Blijkbaar doe ik toch nog iets verkeerd. Misschien houd ik hem te veel tegen omdat ik alweer een bok verwacht, of ik rijd hem misschien niet genoeg naar voren ofzo. Geen idee wat ik niet goed doe
. Vind het verder wel echt een superleuk paard, met z'n grote stappen
, maar dat ligt misschien ook aan de zomer. Ik heb op Roosje(Raya?) 1x, Kanjer 2x, Injoy 2x, Nini 3x & Partyman 2x gereden
.
. Haar neem ik waarschijnlijk dit jaar ook mee naar Ini

Ik vind ze zo vet he
Ik neem heel misschien 1 van mijn haflingers mee, ben benieuwd hoe wij het dan gaan doen

(3 keer ? )

weet je meteen waar je aan toe bent
denk dat ik dat inderdaad maar doe(wacht wel eerst even af tot het zeker is dat ze meemag, ligt eraan of de eigenaar haar wil laten dekken dit jaar of niet, daar is hij nog niet helemaal over uit). 
)
) van de vriendin van me vader. Ow wat was het weer leuk! En die galop, hemels! Maar toen ik eraf stapte, omg wat had ik een last van me liezen. Dat gaat wat worden vrijdag, dan moet ik wel een héél uur! Gelukkig kunnen evelien en ik samen lijden.
Maar toch heb ik er enorm zin in!
Desiree_1993 schreef:Hebben jullie trouwens enig idee of het mogelijk is(eventueel tegen betaling) om de trailer daar een week te laten staan?
Want anders mag ik waarschijnlijk sowieso Grettja niet meenemen, want het is voor ons zonder trailer al ruim 2 uur rijden, dus met nog veel langer.. En als de trailer dan ook weer mee terug moet en de volgende week weer mee heen, werkt dat gewoon niet.
vorig jaar mocht het inderdaad niet
, maar ik hoop eigenlijk dat ze voor mij misschien(eventueel tegen betaling) een uitzondering kan maken i.v.m. dat ik van zover moet komen.