! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
. Had je paint shop trouwens nog ontvangen of deed hij het niet?
Melanieetjuh schreef:Hij deed 't niet.
. Ik zal het wel aan paps vragen als hij thuis komt
, dan krijg je hem denk ik wel pas ergens verder volgende week
. Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:Hij deed 't niet.
Oh, sorry, dan weet ik verder ook niet wat ik moet doen. Ik zal het wel aan paps vragen als hij thuis komt
, dan krijg je hem denk ik wel pas ergens verder volgende week
.
Melanieetjuh schreef:1. Voor de meelezers uit Almere![]()
2. Voor de geintresseerde hier onder ons.

), maar ik denk dat je dus echt even moet wachten tot mijn paps me kan helpen
.
. Kreeg de hele tijd complimentjes
. 

fryskhynders schreef:en dat is de eigenaar van don papilon?
) en toen zei ze ook dat het hartstikke goed gegaan was
(ze zei nog wel meer, maar dat ben ik vergeten
). Ohjaa, in de kantine had de moeder van Sabrina het nog over je Melanie, dat je nu Papillon rijdt, en zei wou morgen eigenlijk rijden, maar jij ging al ofzoow
. Emmaa_ schreef:Dat ik haar lekker voorwaarts had, en ik had ook proefje geoefend (F3) en toen zei ze ook dat het hartstikke goed gegaan was
). Ohjaa, in de kantine had de moeder van Sabrina het nog over je Melanie, dat je nu Papillon rijdt, en zei wou morgen eigenlijk rijden, maar jij ging al ofzoow
.
Melanieetjuh schreef:Sabinee__ schreef:ben ik weer.
Was het leuk!?
Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Dat ik haar lekker voorwaarts had, en ik had ook proefje geoefend (F3) en toen zei ze ook dat het hartstikke goed gegaan was
.
Owh.....
Nou voel ik me eigenlijk best wel schuldig..
. Iriis_ schreef:Jaa hooor! Zit je even een middagje op je paard, kom je terug.. Is het halve topic vol geluld! MwhaahhaGezellig hoor
!
Vandaag t bos in geweest.. Valentino heeft een nieuw soort galop uitgevonden geloof ik![]()

.