LIQUITA schreef:Zo...wat ruikt het weer heerlijk hier....eens in de zoveel tijd MOET ik het hele huismet DETTOL (Ik dweil wel vaker hoor, maar niet met Dettol, hihi).
en de
bleef netjes liggen zodat je nu niet overal
heb Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Zo...wat ruikt het weer heerlijk hier....eens in de zoveel tijd MOET ik het hele huismet DETTOL (Ik dweil wel vaker hoor, maar niet met Dettol, hihi).
bleef netjes liggen zodat je nu niet overal
heb 
de
bekappen dus weer vroeg uit me
Tytje schreef:Hoi, het is rustig op mijn werk. Vanmorgen privéles gehad, was wel weer leuk. Het ging mwa. Nou ja des te meer reden om heel goed mijn best te doen zaterdag.
dat ik geen zin had om buiten te rijden dus ben maar weer naar
gegaan ATE schreef:LIQUITA schreef:Zo...wat ruikt het weer heerlijk hier....eens in de zoveel tijd MOET ik het hele huismet DETTOL (Ik dweil wel vaker hoor, maar niet met Dettol, hihi).
en debleef netjes liggen zodat je nu niet overal
heb
weer snel op de vloer. Nou ja, dat is nou eenmaal zo! ATE schreef:het is stil hier
!
Hackie schreef:Hello, net mijn cijferlijst opgehaalt, en me boeken ingeleverd, hehe eindelijk van school af!
Zag trouwens Shenavallie nog in de auto bij station Wormerveer, maarja ze heeft ook zo'n opvallende auto haha
ATE schreef:Hackie schreef:Hello, net mijn cijferlijst opgehaalt, en me boeken ingeleverd, hehe eindelijk van school af!
Zag trouwens Shenavallie nog in de auto bij station Wormerveer, maarja ze heeft ook zo'n opvallende auto haha
en heb je mooie cijfers?
ATE schreef:je mag dus ook niet van deze site linken staat erbij[img][http://www.gifplaatjes.net/copieer+deze-link-niet-eigendom-van-www.gifplaatjes.net-undercon.html[/img] maar goed zolang ze het doen
Hackie schreef:ATE schreef:
en heb je mooie cijfers?
Ja allemaal zevens, en 1 acht voor engels, als ik nog 0.1 meer had gehad had ik een 9. Ik wou een her doen, maar me moeder verklaarde me voor gek
Hackie schreef:ATE schreef:
en heb je mooie cijfers?
Ja allemaal zevens, en 1 acht voor engels, als ik nog 0.1 meer had gehad had ik een 9. Ik wou een her doen, maar me moeder verklaarde me voor gek
ATE schreef:liquita wat is dit nou weer voor een zin ? Vorige maand ben ik 5 kilo kwijt geraakt. Deze maand heb ik ze weer gevonden![]()
LIQUITA schreef:ATE schreef:liquita wat is dit nou weer voor een zin ? Vorige maand ben ik 5 kilo kwijt geraakt. Deze maand heb ik ze weer gevonden![]()
Hahaha....leuk he
op de manege ?? ATE schreef:ja echt wel en zomerstop wat houd dat in ?
,
LIQUITA schreef:ATE schreef:ja echt wel en zomerstop wat houd dat in ?
Even geen wedstrijden,
maar wel lekker het Twiske in ofzo

..ATE schreef:wanneer is dat zeskampop de manege ??
LIQUITA schreef:ATE schreef:wanneer is dat zeskampop de manege ??
Zondag 1 juli
Ik zal vanaaf eens vragen hoe het er voor staat!
Saphira_ schreef:zo haleloeja.. ik kom op pagina 49 binnen vallen
jullie gaan echt enorm hard wel gezellig..
Gefeliciteerd met dit super leuke nieuwe topic (H)