haha slim maar trouwens je verdient in de paarden gewoon.. niet slecht ofzow.. maar ook niet heel veel! als je gewoon op eenmanege werkt verdien je genoeg en dan kan je als je wat extra's doet (paarden op wedstrijden uitbrengen) nog wat extra's verdienen.. je komt er vanzelf
Ik zou later graag iets willen doen wat ik leuk vind. Het gaat mij echt niet om geld ofzo. Maar je hoort wel veel verhalen van mensen dat je echt niks verdient. Maar als dat meevalt, dan zou ik zelf ook graag in de paarden gaan.
of gewoon een rijke vent zoeken ik ga juf worden dus dan krijg je ook geen superinkomen maarja het lijtk me wel heeel leuk
Mijn idee
Ik denk dat je als leraar best nog wel een aardig salaris hebt hoor, ze komen ze immers altijd te kort en dan moet je eisen gaan stellen En je hebt natuurlijk superveel vakanties Dus je werk wordt ook nog eens in vrije tijd uitbetaald!
Nouja een leraar krijgt gewoon een vast salaris. het is wel stom geregeld, want iemand die voor het tweede jaar lesgeeft en het super doet krijgt veel minder dan iemand die voor het 15e jaar bagger les geeft. omdat het een overheidsinstelling is krijg je per jaar dat je werkt meer salaris, onafhankelijk van je prestaties maar die vakanties zijn natuurlijk geweldig
haha maar het maakt in alles wel uit wat je doet natuurlijk. want als je aalleen stallen mest verdien j ook minder dan waneer je echt paarden traint maar juf wou ik eerst ook wordn1 leuk beroep! ps. ik trouw ook met een rijke vent! heb er al een op het oog
haha hij weet alleen wie ik ben maar ik vind hem niet leuk ofzow (al hoewel hij aardig is om te zien) maar hij is heeel slim haha dus over een paar jaar! even goede vrienden worden vriendje worden en dan trouwen en paardenbedrijf opzeten (rijke kerel mooie stallen ) haha
Nou.. maar een jongen die ik ken, vind mij heel leuk. maar ik hem totaaaaal niet. maar goed, hij speelt gitaar, dus misschien als hij over een paar jaar doorbreekt dat ik hem dan wel ff leuk vind
haha dan wel natuurlijk haha ik zit er ook aan te denken om bij de bereden politie te gaan.. aangeizen dat ook echt gaaf is! (met van de stokken naar mensen slaan en dan allemaal stenen naar je kop gegooid krijgen! ) maar dan moet je eerst politie opleiding doen moet je peppersprai in je ogen en moet je van die ontzetend lelijke pakjes aan! en ik kan neit meteen de politie opleiding doen (Teminste?)
Vroeger wou ik ook altijd bij de bereden politie maarja eerst die opleiding misschien leuk om te werken in zo;n stal om de paarden te trainen? als stage ofzo als je toch paardenopleiding gaat doen
jha dat zou wel kunne.. maar die opleiding lijkt me verder id niks. mij lijkt het alleen wel gaaf.. bedoel je bent met paarden bezig de heledag.. (wat ik wil) je moet me ze trainen (wat ik ook wil) je verdiend al geld bij je opleiding en je verdient ook wel lekker met gewoon werken
haha iemand die ik ken word topsporter.. hmm daar ga ik morgen maar mee praten haha maar ik vertelde mijn moeder dat dat mij ook leuk leek op paard.. dus ik heel droog lijkt me gaaf al die mensen dkie stenen naar je gooien en er dan volop in meppen met een stok! zegt ze dat is helemaal niet leuk! straks sta je een keertje met zijn 50e en zijn er 100 demonstranten
maar mischien ben ik wel raar dat ik dat juist leuk vind
haha tja straks krijg ik een mep en ik ben toch ook niet zielug haha maar het gaat wel om de veiligheid van mensen he.. en hoe paardengek ik ook ben die gaat toch voor het paard. maar ja een beetje zielig is het inderdaad wel
Bij ons waren er een keer een aantal agenten op de manege (gewoon om te kijken ofzo ) En ze vonden een van onze manegepaarden wel heel erg op een politiepaard lijken