LindsyImmie schreef:Linz got a new job!
GEFELICITEERD LINZ!
Ik wil ook! Weet iemand nog een leuk baantje????
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LindsyImmie schreef:Linz got a new job!
Merçi!
Niks voor jou San? Hihi!
Hoop dat Keesje maar snel beter word...
Hij mag alleen rechtuit op het harde stappen,dus niet in het zand. Maar gisteren heb ik hem even laten rollen,daar was hij echt aan toe
snap heus wel dat die soms even ontploft...

Ben ik niet meer gewend, haha! Vanavond maar weer rijden, ze moet echt even goed aan het werk, ze heeft het gewoon weer nodig. Ze is echt verandert de afgelopen maand, misschien zie je het niet zo aan de buitenkant, maar van binnen is ze zó vrolijk en fit en heet! Zo heb ik haar de afgelopen jaren niet meer gezien, ze heeft er echt zin in...
Hij is alweer 28 jaartjes jong
Miss_Favre schreef:Goeiemorgen!
Mijn mannetje is vandaag jarig![]()
![]()
![]()
Ben zo snipverkouden,heel irritant!! Heb een halve apotheek in mijn kantoor staan hihi!
Kreeg net smsje van Ilka,ze hebben het erg naar hun zin in Disney,lekker hoor,hoop dat ze ervan genieten!
Pffff,had net de dierenartsassistente aan de lijn,hoorde de 'tussenstand' van Keesje zijn rekening,werd er zeg maar niet echt blij van![]()
Nog iemand wat boeiends te vertellen????
)

Not...
Rebeccatjuh schreef:Miss_Favre schreef:Goeiemorgen!
Mijn mannetje is vandaag jarig![]()
![]()
![]()
Ben zo snipverkouden,heel irritant!! Heb een halve apotheek in mijn kantoor staan hihi!
Kreeg net smsje van Ilka,ze hebben het erg naar hun zin in Disney,lekker hoor,hoop dat ze ervan genieten!
Pffff,had net de dierenartsassistente aan de lijn,hoorde de 'tussenstand' van Keesje zijn rekening,werd er zeg maar niet echt blij van![]()
Nog iemand wat boeiends te vertellen????
Jij ook al verkouden?
Ik loop al 3 weken met een zware keelontsteking die met niets overgaat .. Dus volgende week foto's laten maken![]()
Dalijk naar Enriqo; mn opa wilde me graag nog een keer zien rijden, dus die gaat mee (en moeder ook, lekker druk dus)
Nog even een rondje buiten in Clingendeal lopen!
Gefeliciteerd met je vriend, fijne dag verder!

) heethoofdige merries 

Miss_Favre schreef:Mijn ouders gaan morgen lekker op vacance!! Ben jaloers,ze gaan lekker ff naar Kreta! Hoop dat San de boel niet verbouwd in haar eentje
sanniekeesje schreef:Miss_Favre schreef:Mijn ouders gaan morgen lekker op vacance!! Ben jaloers,ze gaan lekker ff naar Kreta! Hoop dat San de boel niet verbouwd in haar eentje
Pffffffff... haha wat denk je wel niet van me!?
Het is inderdaad heel stil hier de laatste tijd
Miss_Favre schreef:Hee sis,ik heb je net ziek gemeld je bed in he!!!!!!!![]()
![]()
![]()
bah... oliebol werk ook. Zeur, zeur, zeur