Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hopelijk haal ik hem dan.. dat is alleen maar mooi megenomen

Ingridje16 schreef:Ik ga er dit jaar voor de 3e keer heen. Het is zo gaaf. Dit jaar waarschijnlijk eigen paardje mee. Maar ook de paarden van daar zijn met de trektocht echt super. Allemaal even energiek. Ik vind het echt tof want zelfs de braafste manege paarden komen los op de trektocht.
Ik ga 22 tot 28 juli
Xx ingrid

mAnDyXX schreef:Hey an kom je ff online op msn!!! en ik denk dat je hem eigelijks niet echt nodig heb maar mis is het wel handiger

mAnDyXX schreef:hestr heb jij eigelijks een iegen paard???
en nog een duinrit maken.
Vooral het springen...
Tenminste bij de maneges waar ik allemaal ben wezen kijken. Achter elkaar aan, ponys die amper iets doen
meer met de paarden omdat het niet goed gaat met de paarden dan.
Hilde_q schreef:Echte maneges zijn saaiTenminste bij de maneges waar ik allemaal ben wezen kijken. Achter elkaar aan, ponys die amper iets doen
)
mAnDyXX schreef:ik wil liever ook niet bij 12 jarige maar dat gaat het zelfde verhaal als an. en trouwens mis zijn sommige wel heel kinderachtig maar ja. Wat een stoere naam die van die nieuwe haflinger dan die Tijgeroog gaat hij/zij ook mee op jt denk het eigelijks niet.
Zondag heb ik wedstrijd an je moet op goldie ikke op chester
. als je nou 16 bent ofzo, dan snap ik het wel. x Tess(13
) 

?