Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

CtjeLief schreef:ik moet altijd zo hard lachen als mensen zeggen dat arabieren op hol slaan enzo.. dat is namelijk de grootste onzin die er bestaat, in de 15 jaar dat ik paardrij, zijn er al heel wat paarden bij mij op hol geslagen, totdat ik met arabieren in aanraking kwam. nog nooit is er een arabier op hol geslagen en weet je waarom? de Arabische volbloed is het enige ras waar je ECHT contact mee hebt. het is het meest intelligente ras en ze houden rekening met hun ruiter/verzorger. als je eenmaal in aanraking bent geweest met een volbloed wil je niets anders meer. Daarom verdedigt iedereen de arabier zo ontzettend, want het is een ras waar je zo ontzettend veel passie voor gaat voelen.. ze pakken je in, en nooit heb je meer interesse in een ander ras.. en ik vind het heel jammer dat er zoveel vooroordelen bestaan, en ik krijg altijd weer de kriebels als mensen beginnen te roepen dat arabieren zo wild zijn, maar ik zeg er maar niets meer van want het is gewoon onwetendheid. niet verder willen kijken dan hun neus lang is. ik (en ik weet zeker dat alles volbloed liefhebbers dit zullen beamen) voel me op geen enkel ras zo veilig als op een arabier.. het enige ras waar je echt contact mee hebt.. probeer ze eens uit: je zult niet anders meer willen, en ja in vergelijking met andere rassen vinden wij andere rassen al snel wat 'lomp'. maar dat zul je pas snappen als je in contact bent gekomen met de arabier..

Wat een dom mens zeg! Hahaha vind het wel tof dat jij nu ook meepost in dat topic

Sorry hoor maar we mogen niet bevooroordeeld zijn over AV's maar wat doet zij?

Ze zijn net zo gek als hun paarden kunnen zijn 
Maar gelukkig doet hij het nu weer. Pff, was wel even schrikken

Hahaha! (Gaat nu de iPod inschrijven bij de filmacademie
)
Moet nog Indonesie, Thailand, Singapore, Nieuw Zeeland en Australie leren voor woensdag. En morgen heb ik toets zakenreizen, veel sommen en ik moet nog een lijst met codes van aanvlieghavens over de hele wereld leren 

Ik wacht mijn cijfer rustig af denk ik zomaar 
Lekker irritant van je MP3, snel op zoektocht naar nieuwe batterijen dus 

Heb trouwens niet meer gekeken, geen tijd voor ook, ik zit nu op school muziekfilmpjes te kijken.
Hahaha jij gaat dus later naar school omdat je MP3 speler op is? Hahaha! Die ga ik zeker onthouden voor de volgende keer

En die Engelse leraar boeit 't volgens mij ook niet als ik helemaal niet kom, zit al zwaar onder m'n niveau en dit heb ik vorig jaar al gehad, vorige les moest ik een boekje gaan lezen omdat ik alles al weet. 
Ik denk dat ik binnenkort maar even heenga. Ik zag ook nog een leuke aanbieding voor jou:Citaat:Zweetdekens in hippe kleurtjes; o.a. rose en mint voor 20,00

Miss_Montana schreef:Ze hebben uitverkoop bij Storm westernstoreIk denk dat ik binnenkort maar even heenga. Ik zag ook nog een leuke aanbieding voor jou:
Citaat:Zweetdekens in hippe kleurtjes; o.a. rose en mint voor 20,00
Gaaaaf, mss dat ik ook maar langs moet gaan...