Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:54

Ik heb btw een keer een weekje zo'n testzadel in huis gehad toen ik nog Engels reed, pastte met geen mogelijkheid op de Connemara die ik reed (ivm schoft), dus ik heb 'm uitgeprobeerd op een Fjord, zadel zit best lekker, maar ik zou d'r zelf niet elke dag een uur mee gaan rijden ofzo... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:58

Oh da's wel grappig dat ze lekker zitten. Maar idd, ik denk ook dat je echt een paard zonder schoft moet hebben om met zo'n zadel te kunnen rijden.

Zal ik jou eens even blij maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:59

CtjeLief schreef:
ik moet altijd zo hard lachen als mensen zeggen dat arabieren op hol slaan enzo.. dat is namelijk de grootste onzin die er bestaat, in de 15 jaar dat ik paardrij, zijn er al heel wat paarden bij mij op hol geslagen, totdat ik met arabieren in aanraking kwam. nog nooit is er een arabier op hol geslagen en weet je waarom? de Arabische volbloed is het enige ras waar je ECHT contact mee hebt. het is het meest intelligente ras en ze houden rekening met hun ruiter/verzorger. als je eenmaal in aanraking bent geweest met een volbloed wil je niets anders meer. Daarom verdedigt iedereen de arabier zo ontzettend, want het is een ras waar je zo ontzettend veel passie voor gaat voelen.. ze pakken je in, en nooit heb je meer interesse in een ander ras.. en ik vind het heel jammer dat er zoveel vooroordelen bestaan, en ik krijg altijd weer de kriebels als mensen beginnen te roepen dat arabieren zo wild zijn, maar ik zeg er maar niets meer van want het is gewoon onwetendheid. niet verder willen kijken dan hun neus lang is. ik (en ik weet zeker dat alles volbloed liefhebbers dit zullen beamen) voel me op geen enkel ras zo veilig als op een arabier.. het enige ras waar je echt contact mee hebt.. probeer ze eens uit: je zult niet anders meer willen, en ja in vergelijking met andere rassen vinden wij andere rassen al snel wat 'lomp'. maar dat zul je pas snappen als je in contact bent gekomen met de arabier..

Drie keer raden uit welk topic? Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 16:10

Heb gereageerd Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 16:14

Jeej je bent top! Dat kind is knettergek, ik kon het gewoon niet laten om even op een heel erg laag niveau te reageren Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 16:30

Heb weer gereageerd, kom op zeg wat een reacties van haar kant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 16:35

Hahaha het was een geintje zegt ze! Zijn we aan het terugkrabbelen? Clown Wat een dom mens zeg! Hahaha vind het wel tof dat jij nu ook meepost in dat topic Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 16:39

Jah grappig, doet me denken aan posts van iemand van een heeele tijd geleden "alleen AV's kunnen je doen laten zweven"... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 16:41

Hahaha het valt me nog mee dat ze niet daarmee aankomt. Heb het gesprek nu heel netjes afgerond maar wel het laatste woord gehad (volgens mij dan) Schijnheilig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 16:48

Ik heb 't laatste woord hoor... Clown Sorry hoor maar we mogen niet bevooroordeeld zijn over AV's maar wat doet zij? Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 16:52

Pff Hahaha ok, ik laat het bij die post van jou! Die is helemaal geweldig gewoon! Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 17:01

Ik heb de verkeerde AV getroffen... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:42

Dat kan je toch geen excuus meer noemen? Gestoord Ze zijn net zo gek als hun paarden kunnen zijn Tong uitsteken

Schrok me net rot, mijn iPod deed niets meer! Ik dacht mijn iPod is kapot Boos! Maar gelukkig doet hij het nu weer. Pff, was wel even schrikken Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:44

Stomme iPod zeg, zomaar doen alsof 'ie kapot is... Nagelbijten / Gniffelen

Tsja, paarden gaan op hun baasjes lijken, behalve Stees, Stees draagt roze... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:46

Hahaha en jij draagt zeker nooooit roze? Schijnheilig

Mijn iPod wil zich gaan isnchrijven voor de toneel-academie denk ik. Wie weet waar hij eindigt, hij had mij net best overtuigd. Misschien krijgt hij wel een bijrolletje als iPod in de handen van een of andere Hollywood-acteur Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:49

Erm, nou eigenlijk alleen maar zwart... Nagelbijten / Gniffelen

Mss mag 'ie de iPod spelen van Jack Sparrow! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 19:57

En wat zie ik dan in jouw profiel? Op die bruin met witte poownie? Jahaa, ontken het maar niet: Jij houd stiekum van roze Haha!

Hahaha die vind ik best goed. Dan moet hij de eerste iPod ooit spelen! Hahaha! Ik zie het al helemaal voor me! Had ook een keer een grappig stukje van the making of Pirates 1 gezien: Vloog er ineens een vliegtuig heel laag over. Handig vervoermiddel in de VOC-tijd Tong uitsteken Hahaha! (Gaat nu de iPod inschrijven bij de filmacademie Ja)

Ohjee, nu ik aan de VOC denk... Ik moet verder leren voor de toetsweek Scheve mond Moet nog Indonesie, Thailand, Singapore, Nieuw Zeeland en Australie leren voor woensdag. En morgen heb ik toets zakenreizen, veel sommen en ik moet nog een lijst met codes van aanvlieghavens over de hele wereld leren Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga nu maar eens denk ik... Bloos

Doeiiii! Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 20:00

Jah maar da's op wedstrijd, op gewone dagen loop ik d'r zwart bij. *LOL*

Haha vliegtuig is ook leuk *LOL*

Lachen trouwens al die toetsen... Nagelbijten / Gniffelen

Dagjes!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 09:14

Batterij van m'n mp3geval is leeg... Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:45

Ja, ik lachte me ook kapot vanmorgen toen ik mijn toets zakenreizen aan het maken was. Met dat soort vakken heb ik echt geen idee of ik het nou goed of slecht heb gemaakt Clown Ik wacht mijn cijfer rustig af denk ik zomaar Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha wedstrijden moet je idd uitbundig aanpakken Tong uitsteken Lekker irritant van je MP3, snel op zoektocht naar nieuwe batterijen dus Vork

Nog wat gehoord van dat AV-topic? Ik kijk er maar niet meer in, slecht voor mijn hart.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:48

Ik heb 'm een half uur op de lader gehangen, kwam iets te laat op school maar wel met muziek... Nagelbijten / Gniffelen Heb trouwens niet meer gekeken, geen tijd voor ook, ik zit nu op school muziekfilmpjes te kijken. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:54

Hmm, da's ook handig als tijdsbesteding Clown Hahaha jij gaat dus later naar school omdat je MP3 speler op is? Hahaha! Die ga ik zeker onthouden voor de volgende keer Tong uitsteken

Ik heb zojuist gezien dat dat maffe mens een post heeft gedaan in het topic, ik wil niet eens meer weten wat ze schrijft denk ik Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:57

Nouja 't was maar 5 minuutjes, en ik heb vandaag 3 KWT uren (1 stiltelokaal), dus ik ga gewoon dood zonder muziek... Nagelbijten / Gniffelen En die Engelse leraar boeit 't volgens mij ook niet als ik helemaal niet kom, zit al zwaar onder m'n niveau en dit heb ik vorig jaar al gehad, vorige les moest ik een boekje gaan lezen omdat ik alles al weet. Clown

Ik ga nu ook echt niet in dat topic kijken Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:57

Ze hebben uitverkoop bij Storm westernstore Haha! Ik denk dat ik binnenkort maar even heenga. Ik zag ook nog een leuke aanbieding voor jou:
Citaat:
Zweetdekens in hippe kleurtjes; o.a. rose en mint voor 20,00

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:58

Miss_Montana schreef:
Ze hebben uitverkoop bij Storm westernstore Haha! Ik denk dat ik binnenkort maar even heenga. Ik zag ook nog een leuke aanbieding voor jou:
Citaat:
Zweetdekens in hippe kleurtjes; o.a. rose en mint voor 20,00

Bloos! Gaaaaf, mss dat ik ook maar langs moet gaan... Nagelbijten / Gniffelen