Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
naadje24 schreef:bij ons mag alles in de binnenbak...ach ja snap het wel hoor,je krijgt er van die rotplekken van in je bak...

vst wel heb er de volste vertrouwen in hoor 
AnneOmie schreef:Leuke foto's NaadjeMooi beessie hoor! Mogen jullie de paarden in binnenbak laten rollen
Bij ons mag dat niet hoor
(nou logisch vind ik dat wel hoor)

ShirleyA schreef:naadje24 schreef:bij ons mag alles in de binnenbak...ach ja snap het wel hoor,je krijgt er van die rotplekken van in je bak...
Precies, daarom mag t bij ons niet net als je paard los gooien in de binnenbak. Ben er wel blij mee hoor, blijft de bak idd beter.
Lekker Anky, zo'n wandeling van 20 minuten, was je te laat op je werk?
Moge allemaal....
nou ja het viel niet op geloof ik
Azzaro schreef:shir ik kom rond 3en oke! ik moet ook nog naar stal hoop dat ik auto mee mag! kan ik anders eventueel met jou meerijden?
Dabo schreef:AnneOmie schreef:Leuke foto's NaadjeMooi beessie hoor! Mogen jullie de paarden in binnenbak laten rollen
Bij ons mag dat niet hoor
hahah en longeren in de bak mag OOK al niet! hahaha je mag hier ook niks he![]()
(nou logisch vind ik dat wel hoor)
![]()
Môgguh!
...
naadje24 schreef:Yep, een hoop gezelligheid hihiok maar jullie hebben een longeerkraal en die hebben we niet meer....![]()
ik vind een kraal heerlijk zodat ze niet kunnen uitbreken...
maar ach voor die regels heb ik gekozen en kan ik prima mee leven,ik krijg er een hoop voor terug![]()
Azzaro schreef:ik ga ff shir der beesten ontmoeten voor het weekend! Dan ga ik lekker bij hun in huis he
me mama heeft namelij kde auto nodig haha AnneOmie schreef:Op iedere stal heb je voor- en nadelen![]()
Ik denk dat je het wel prima zult vinden bij ons hoor. En gezellig natuurlijk![]()
Azzaro schreef:ik ga ff shir der beesten ontmoeten voor het weekend! Dan ga ik lekker bij hun in huis he
Leuk dat je gaat oppassen!

)
naadje24 schreef:
Vind het steeds leuker bij de Postbank. Ik zie jullie vanavond misschien wel.
haha