hallo was ik weer!! Ik heb gehoord linda dat vrooni een erg leuk diertje is ... Ben nieuwsgierig geworden dus denk dat ik eerdaags maar eens ga kijken bij lon! Al iets gehoord van die jongen?
Heb een beetje gezeik op stal.. had een merrie te rijden en zou daarmee ook ibop mee doen maar ineens wordt ze onder mijn billen weg gehaald en wordt ze gehuurd en gaat een ander met die merrie er vandoor!! En aangezien ik geen 120 euro pm ga betalen om een vast paard te rijden ben ik haar dus kwijt en gaat een ander met alle eer strijken en met de merrie op concours terwijl ik haar alees erin gepompt eh gereden heb!! Kan daar zo boos over worden! Nu hoorde ik ook al dat als ik een wedstrijdje zou willen rijden ik dan genoodzaakt ben om een paardje te huren!! NOWAY dat ik dat dus ga doen he!! Hij brengt nu weer een jonge merrie weg waar ik weer mee mag stoeien en zeker weer alles erin rijden zodat een ander weer met de eer gaat strijken.. Ik weet nog niet wat ik ga doen!!
Ben nu bezig met een vriendin om nieuwe dekjes voor de haesrt te maken en ga daarna waarschijnlijk gewoon maar weer op manege rijden!! En dan kijk ik wel weer komt wel weer iets op mijn pad..