Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cantheon schreef:wij hebben ongeveer 4 keer per jaar wedstrijden. Zoals Max al zei kost het 7.50 als lid en 8.50 als je geen lid bent. Je mag dan (op een manegepaard) een kwartiertje inrijden en dan nog een minuutje of 7 je proef. Maar, je hebt wel een leuke, gezellige middag en je kan van te voren natuurlijk al lekker met je paard frutten...
Francien_ schreef:Als je met een vrolijk gezicht op je paard zit heeft dat volgens mij ook wel een positieve invloed
liberty schreef:De proef loopt trouwens tot de eerste letter na C
KimH schreef:Flurk schreef:begrijp ik hieruit dat jij ook jury bent?
Nee,maar er werd wat gevraagd. Als ik verkeerd antwoord heb gegeven sorry! Dan moet de echte jury het maar uitleggen, was goed bedoeld hoor
Shalimar schreef:Volgens mij was het trouwens een gewone normale vraag van Flurk...het was niet aanvallend bedoeld als dat zo is op gevat...
smurffie schreef:na aanleiding dat ik hoor dat je wel met eigen paarden mag rijden .. ga ik het vragenik ga dus 11 feb caprill rijden .. en het mag van de eigenaresse van mn vp met haar paardje
dus vragen op de manege of het mag en dan neem ik die .. het is namelijk zo dat de paarden op de manege wat moeizaam springen
dus dan ontlast ik ze een beetje
confetti schreef:@Nicky, bij F4 doe je diploma
En je F8 diploma krijg je als je 2 keer een pp hebt gehaald, hiervoor hoef je geen theorie te doen.
Hoelang moeten jullie altijd wachten op de uitslag?
noami10 schreef:De vorige keer met ponykamp moest mijn vriendin voor mij, maar 'n deel van de proef was de jury met de schrijfster aan 't kletsen en had niet opgelet, toen had ze gewoon maar wat 6-en en 7-ens neergezet, toen was Chantal (die vriendin) 1e geworden ofzo, omdat de jury gewoon niet had gekeken, ook niet echt eerlijk![]()
Maar het jaar daarvoor met ponykamp hadden we echt zo chagrijnige jury! Omdat we 5 minuutjes achterliepen op schema gaf hij bijna iedereen lage punten, iemand die wij hadden zien rijden, die z'n pony netjes nageeflijk had lopen en al, geen een foutje, had het niet gehaald! Nou, dan ligt het toch echt aan de jury![]()