Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amarie schreef:Jullie kunnen ook nog naar de clinic van RJV de Vughtse hoeve komen kijken. Op 28 december springen door Albert Voorn en 4 januari dressuur door Bart Bax.
Ja we mogen onze kunsten aan de echte meesters laten zien.
Ik denk wel het kijken waard, de ruiters zijn nl. allemaal leden van de vereniging en veel daarvan staan op de manege en zijn bekend
Amarie schreef:S. doet mee met springen en dressuur. Joyce misschien ook wel dat weet ik eigenlijk niet. D. van Germus zal ook met beide meedoen. En W. de dochter van H.
Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen volgen met al die afkortingen. En met hen nog een aantal andere. Bij het springen kunnen er 16 leden meedoen en bij de dressuur 24 dus bekende genoeg denk ik.
Amarie schreef:Bijna iedereen heeft het goed gedaan maar wat ik zeker niet vergeten mag:
Onze Joyce was derde met 184 punten in de B en heeft haar eerste officiele winstpunt te pakken (dat er nog maar veel mogen volgen)![]()
.
Had nog wel een geintje met haar uitgehaald, maar dat moet ze zelf maar vertellen.