dacht dat het over maandag ging..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dacht dat het over maandag ging..

_Anneke_ schreef:maar wij zijn de les van 19 ur tot 20 ur.. en wij doen de bosritdus ik denk dat je dan die andere les overneemt of niet?
@roos: hebben jullie wel les.. want meestal is het tog de andere groep dan de bosrit die die keer geen les heeft. of hebben jullie die al gehad?
een dat ik er naast loop en 1 dat ik erop zit. met nog wel iemand erbij (Hidde, broer van Kyra (die mij mijn in de les rijdt)
:P).. maar die eb ik wat dichterbij gedaan en ook wat lichter gemaakt. ik zet ze een ander keer er wel op..
want ik was daar nog heel erg mini 
jammer genoeg dat ik er niet meer KAN maken

AnnemiekvM schreef:Tommie is kreupel!!! Echt zielig. Gert Jan was er binnen een urr, maar weet nog niet wat het is. Hij is uitverdoofd maar daar liep hij nog kreupel doorheen. Maandag naar de kliniek en gaan ze een foto maken. Nu maar weer even wandelen en op de pinstillers...

effe bellen dus!!

AnnemiekvM schreef:Morgen gaan we met Tommie naar de kliniek. We moeten er om 13.00u zijn. Hopelijk valt het een keertje mee. Ik laat het weer weten als we geweest zijn. Groetjes Annemiek
AnnemiekvM schreef:Morgen gaan we met Tommie naar de kliniek. We moeten er om 13.00u zijn. Hopelijk valt het een keertje mee. Ik laat het weer weten als we geweest zijn. Groetjes Annemiek

Hoop dat het meevalt!
Jemig, heb me toch zitten overgeven de hele dag.