Alex was helemaal leu, ook leuk om jullie even te zien (Sas en Wendy) . Ik zag op het strand dat Guus zijn Tieleman kaduuk was, wassie afgebroken? Sas hebben jullie een galopje gedaan op het strand? Wij niet veels te veel kuilen etc.
Ik heb bij lando volgens mij de eerste rit bijna geen druk gehad op die thiedemann, vooral met lang teugeltje gereden. Hij was zo relaxt. En wij hebben nog 2 galopjes op het strand gehad. Het was op zich een mooi strandje.
Ja die ritten zijn echt veel beter dan 's middags Ik ga volgende week weer 's avonds rijden samen met Esther en die kan 's middags niet Maar fen ga jij nu weer voor vast op de dinsdagmiddag rijden dan? @ Antoinetje: Ik bedoelde Lando hè, niet Guus Maar ging het wel lekker op Alex? @ horsefreak: Lando was inderdaad heel rustig, af en toe ging hij zelfs een beetje langzaam... (logisch met dit weer natuurlijk)
oké, als ik nou volgend jaar met school in de knoop zit kom ik kom niet weer voor vast op de dinsdagmiddag. Ik kom wel voor af en toe op dinsdag denk ik. Mijn werk is nu weer nogal onregelmatig.
Toen wij op het strand lans de groep van WIl reden zat de Tiedeman van Guus los (het buikgedeelte), vandaar. Sávonds rijden is inderdaad beter dan smiddags, moet ik ook niet aan denken met deze temperaturen...
hmmmm verkeerde paard, dat overkomt mij nu nooit... , Weet je zeker dat Koos vegetarier is? zondag nam hij ook al bijna een hap uit Alex zijn billetjes...
Ze rijdt een beetje foxachtig. Iedereen zie meteen al dat ze daarop leek en ze hebben helemaal gelijk. Verder is het wel een echte lieverd (fox natuurlijk ook )