manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 17:01

in de krant stond ook iets van: "de hooischuur is gebouwd met het geld van de sponsoren, nu maar hopen dat ze weer mee willen werken aan t bouwen van de nieuwe schuur"
*even vrij vertaald* het lijkt er dus op dat de schuur niet egt verzekerd was... Beetje Balen maar ze zullen vast wel weer willen sponseren tog? en anders doen we gwoon een sponsor-loop
nu maar hopen dat ze de dader(s) kunnen vinden anders staat straks de stal nog een keer in de fik.... (kom nog maar ff trug op de krant, daar stond ook iets in van een kruiwagen met stroo die eerst in de fik was gestoken...)

zeg mariek, zelfs thirz haalt t nog door elkaar
ze stond tegen angela (die dus de 11 jarig was ofzo) uit te leggen dat zij de 10e jarig was *dacht dat ik er al die tijd naast zat, maar ze was t zelf gwoon ff vergeten*

verjaardagen zijn altijd vermoeid zekr als je dan ook nog een eind moet reizen...

Citaat:
daar ben ik dan eindelijk op Bokt, dankzij Annemijn heb ik 50 berichtjes, heeel veel dank, had zelf echt niet genoeg inspiratie om er zoveel te sturen....

asseblieff! (hoezo inspri? heb je helemaal nie nodig gwoon blijven babbelen )

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 17:04

whieieie blz 49 das bijna pagina 50

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 19:31

Heel mooi, t gaat goed met dit topic!
Net met Annemijn afgesproken dat ze samen met Nanda een liedje gaat instuderen voor mijn verjaardag...ben erg benieuwd! En ook hoe Nanda wordt versierd natuurlijk!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 19:36

jaja let ff op! >>
het koor bestaat uit
**Nanda en stud = duet (afgelopen zaterdag nog even geoefend, maar stud moet iets meer op de maat letten.. daar gaan we aanstaande zaterdag nog even wat aan werken)
**flaxy gaat trommelen en liberty gaat dansen (t trommelen van flax is al wel op het goede niveau, alleen liberty kan het snelle ritme net nie bijhouden en ze moet nog iets soepeler worden in de heupen. Maarja zaterdag alle tijd om daar nog even aan te werken

verder is het koor nog een beetje saai, we zoeken nog een niet te grote Blazer en nog een groepje danseressen, want alleen liberty is ook maar zo alleen
dus iedereen die nog wat talenten kent, schrijf ze in! (het lijstje hangt op de stal van Nanda de organisator)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 13:23

daar was ik weer, heb wel wat gemist geloof ik zaterdag?? misschien kan je Hannes en Gijs nog strikken, die zijn niet al te groot???
echt erg dat die brand is aangestoken, wie doet nou zoiets, dan ben je toch wel niet goed bij je hoofd???
maarre annemijn, jij had voor me opgezocht hoe ik zo'n avatar moet maken, maar ik kan die pagina helemaal niet openen, dus weet niet hoe ik het dan moet doen, want als ik bij mijn profiel probeer om die foto kleiner te maken en erin te ztten dan lukt het niet.........

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 14:23

http://www.resize2mail.com/indexNL.cfm
hiermee kan je t ook eens proberen, moe je um net zo lang proberen te verkleinen totdat je een maatje hebt van 60 maal 60 pixels... duurt wat langer maar t werkt wel

tja je weet nie wie die brand heeft aan gestoken, miss een stel klein jongens die stoer wilden doen, of mensen die "last"hadden van de manege of mensen die niet van gehandicapten houden... je weet t nie (als ze de dader maar pakken!!)

gemist zaterdag? ow de oefen-show, nouja nie egt gemist er gingen nog al wat dingetjes fout enzo, maar 8 okt ben je er tog? kan je de hele foutloze show bekijken

hannes en gijs zijn al op de audities geweest, maar nanda wilde ze er liever nie bij hebben. ze vond de zwarte kleur niet bij de feest stemming horen (tja nanda en sterallures)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:13

ja daar heeeft ze wel een klein beetje gelijk in, misschien kan je mistral dan vragen, dat is zo'n schatje en wil vastwel meedoen......

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:18

even kijken of mijn foto het doet!!!!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:18

nee dus!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 15:19

owja, das wel een idee. Ik al t eerst ff overleggen met Nanda ok? (tja zij is en blijft de baas...)
*heb er net even gebeld en ze is het er wel mee eens hoor * dus nou mag ik als Secretaresse, Mistral het goede nieuws brengen Nanda had nog een dwarsfluiter nodig en het schijnt dat mistral dat kan dus... nou ik moet het eerst zien en dan geloven (morgen tijdens de repetitie)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:21

heb precies gedaan wat er stond, heb m verzonden en toen zij "hij"dat mijn profiel is aangepast, maar heb nog geen foto's, hoe kan dat?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 16:17

geen idee... soms heeft bokt gwoon wel eens kuren
welke foto wil je hebben dan? (ik wil ook wel ff die wei foto van stud in je ava gooien )

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 19:19

Nou, ik heb de oefensessie van de Paardoes-band - onder leiding van Nannie - ook gemist hoor, Annemijn heeft t allemaal stiekum gedaan, dan is de verassing extra GROOT!

Hmm, die ava's werken niet altijd hoe ze horen te werken. Ach, ik heb iemand er gewoon 1 voor mij laten maken, net zo makkelijk! Maar ik zal binnenkort ook weer eens een nieuwe doen, je moet een beetje afwisseling hebben he!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 19:26

ja idd.. ben ik ook van plan
dag zwemmende tinker.... hallo andere ava!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 20:05

Hahaha nou dan mag ik al lang wel eens een andere Ava nemen, want Ureekje staat er al wel heeeeel erg lang in! Maar ach, sommige mogen dat gewoon! Ik draag ook nog ff Boris bij als dirigent en Nero als danspartner van Liberty bij; zou Madame Nanda daar iets mee kunnen? Ze hebben iig groot talent!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 15:45

Als t goed is, hebben jullie een uitnodiging ontvangen via mail!
Dus: we verwachten een creatieve draai van jullie aan ons feest

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-05 16:26

ja k heb um hoor.. ga t nu ff lezen
haha t thema! Tink Pink! *gloof alleen nie dat mn kledingkast zo van dat thema houdt heb 1 roze shirtje, alleen das wel met heerlijke lange mouwen.... beetje warm voor in de stad. dus k moe nog ff een oplossing bedenken... anders doe ik s avonds net voor t stappen de grote wissel truc

helaas bianz, de inschrijvingen zijn al gesloten. Nanda zag het niet zitten een nog grotere gang niet getallenteerde paarden. Ze heeft al zoon moeite om deze een beetje in toom te houden. Volgens nanda zingt iedereen vals en uit de maat behalve zij zelf... tja beetje bazig tiepje, maarja alles moet perfect zijn voor haar thirz mensje.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-05 17:01

whieie! Mariekje heeft een ava!
vin um egt leuk super foto ook, zo leuk die paardjes naast elkaar

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 17:52

Hallo, leuk joh zo'n feestje in het roze, dan heb ik weer een rede om kleren te kopen!
Nou ik wil ook zo graag een fotootje naast mn naam, maar bij mij lukt het nooit!
Had afgelopen zondag mijn eerste L wedstrijd met voice, was de 1ste proef 2de en de 2de proef 3de, met allbij de proeven 152 punten!
Was zo trots op voice, dat ik haar gelijk 2 dagen vakantie heb gegeven. Lekker chillen in de wei...

He bianz waarom is voice dr buurman Nero nou weer verhuid naar een ander wei???
Dan kunnen ze niet meer flirten!
Zal ik trouwens voice door wessel laten dekken, die is wel cool, of er wat moois uitkomt dat is een 2de....haha

Is er trouwens nog een plan over cadeaus voor thirz en mariekje? Zo ja, dan wil ik dat graag horen, natuurlijk zonder dat hun er bij zijn!!!!!

Anders ga ik nog even shoppen....

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 18:46

Hey Nel, als je de volgende site opzoekt http://www.resize2mail.com/indexNL.cfm dan kan je heel makkelijk een ava maken, het is mij met een beetje hulp van Bianz en annemijn ook gelukt, als je deze link aangeklikt hebt, moet je op "op jezelf klikken", bovenin dat groene hokje en dan kan je zelf de maten invullen, dat is 60 bij 60 en dan bij bladeren je foto zoeken en die "opslaan als" in je map waar je je foto's hebt, dan naar je ava in je profiel en dan die foto opzoeken en als je dan op verzenden klikt moet het goedkomen, hoop dat je t nog snapt? Maar had wel verwacht dat jullie ons kado even gingen bespreken op bokt, konden we nog goeie aanwijzingen geven.....
enne thirz en ik hebben ook een truitje met lange mouwen dus dat kan best, enne je mag ook aanhang meenemen als je dat wil he Bianz, moet je het alleen wel ff laten weten zodat we daar rekening mee kunnen houden.....
misschien dat ik zaterdagochtend nog ff naar paardoes kom, maar denk dta Cis het niet leuk vind als ze niet kan duorijden, dus ik kijk nog wel even....doei doei.......

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-05 19:22

Tja... als Cis voor nix komt? maar je zou ook kunnen komen voor de gezellieheid en miss dat als lisan egt zo zwaar geworden is en Cis t nie langer dan enkwartier volhoudt, zou jij t nog ff kunnen doen? (t duorijden dan..) maar dat moeten jullie samen maar ff uitvechten, of niet

ja thirz zei al dat jullie lange mouwen hadden.. tja t zal wel t lange mouwen shirt moeten worden, marcelle had ok nix leuks in de kast hangen dus... (ga vrijdag tog nog maar ff naar de stad om ff rond te neuzen naar iets anders evt)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 20:38

IK HEB EEN BAAN!!!!

Ik zal even het hele verhaal vertellen: ging vanmorgen op sollicitatiegesprek bij AZZ als invalkracht, vanmiddag belde die man, hij wilde me graag bij AZZ hebben .....en ze hadden nog iemand nodig op een nieuw te starten kindergroep, full-time! Echt een super-job, ben zo superblij! Dus nu hebben we helemaal reden voor een feest!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 20:40

Ik wil ook een baan!!!!!!!!
En Cis komt natuurlijk niet voor niks, want er zijn er nog meer niet geloof ik.........

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 20:44

hey thirz, heb je nog meer leuke fot's die ik kan bekijken, verveel me......

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-05 20:50

Foto's van wat dan?