[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Re: * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 19:34

Wat fijn Elja! Geniet ervan, dat verdien je!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 19:43

Thanks meiden, lief van jullie! Sjoerd gaat mee inderdaad, alleen is het inmiddels bijna twee maanden uit tussen ons. We zijn nog steeds elkaars beste vrienden, en soms is het lastig om afstand te creëren en we hebben nog steeds af en toe ruzie zoals een koppel dat zou hebben, maar ik geloof er in dat het helemaal goed komt.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 19:50

Elja schreef:
Thanks meiden, lief van jullie! Sjoerd gaat mee inderdaad, alleen is het inmiddels bijna twee maanden uit tussen ons. We zijn nog steeds elkaars beste vrienden, en soms is het lastig om afstand te creëren en we hebben nog steeds af en toe ruzie zoals een koppel dat zou hebben, maar ik geloof er in dat het helemaal goed komt.

Dat denk ik ook. Zeker nu je op een plek komt waar je je zelf het beste voelt, je hebt zoveel gedaan en gereisd, wellicht nu je stabiel op een fijne plek komt dat het weer goed komt, in geloof wel in jullie twee dat het goed komt :(:) :+:

Houd je wel ons wel op de hoogte? Ook als het niet goed gaat?! Ik wens je in ieder geval al
een goede reis en als er wat is :PB

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:15

Wauw wat gaaf elja!!! Heel goed dat je zo streeft om je dromen waar te maken. Heb ik bewondering voor! Ik eens je ontzettend veel plezier en geluk daar. Dat komt vast goed. Je komt hier toch wel nog ons op de hoogte houden van je avonturen hè?? :D

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 23:12

Haha ja tuurlijk!! Dat is het makkelijke van internet :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 07:07

Super leuk!!! :D

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 14:02

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:42

Super leuk mel!! Ze wilde vast geen natte voeten hihi :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:50

Manon_S schreef:
Goed om te horen Nadine! Mijn tante kreeg een depressie toen ze haar baby had, ze heeft nu een 2e kind en toen kreeg ze medicijnen voordat hij er was zodat de depressie niet zo erg zou zijn als bij haar 1e kind. Echt gek is dat, soms hebben vrouwen dat. Gelukkig heb jij dat niet :D .

Lijkt me vreselijk.. Je kan helemaal niet genieten van je kindje..

Elja schreef:
Ik heb ook nog een nieuwtje.. vanaf aankomende dinsdag woon ik in London :D Een vriend van mij komt in mijn huis wonen om erop te passen en het te onderhouden. Tot nu toe is 2013 echt mijn jaar geweest. Na een paar ongelofelijk zware jaren ben ik er eindelijk weer bovenop en gelukkig dan ook. Ik probeer langzamerhand al mijn dromen waar te maken en na Amerika is het tijd om mijn volgende droom in vervulling te laten gaan: wonen in de stad van mijn dromen. Ik heb er heel erg veel zin in en ben ontzettend gemotiveerd om mezelf te bewijzen en mezelf te pushen tot ik mijn doelen heb bereikt. So far so good!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffff :D .
Ik vind jou zo stoer daarin :j :D .

Pebbs schreef:
Nou ik ga zo m'n xandertje rijden! eerst nog even beetje bijscheren.... ( paar weken geleden nog gedaan en het is nu alweer een haarbal!! ) hij moet er natuurlijk wel toppie uit zien morgen voor de oefen clinic!
Want jaja, er is een meneer bij die 5 oktober ook jureert dan!! dus we moeten ons even van ons beste kant laten zien :D vanavond nog even paar uurtjes werken en dan morgen is het zo ver!!!

Tevens is onze eerste echte wedstrijd weer opgegeven, 13 oktober in Emmeloord! Spannend hoor....
Ben al zeker 2.5 maand niet op wedstrijd geweest!! Maar vond het wel even fijn om lekker door te trainen want het was allemaal nog niet zo bevestigd. nu alleen nog de linker SB wat beter want ik krijg potverdikkie die rechter schouder niet van de kant af!!!
Gister in de les geoefend door alleen maar stelling naar buiten te vragen, dan krijg ik er van alles bij! zijn kont gaat naar binnen, nee dat vroeg ik niet, hoofd omhoog, nee dat vroeg ik ook niet. Gewoon alleen maar zijn kop naar buiten! plat gezegd... dus moest even paar rondjes zo door spartelen en toen deed ie het eindelijk! hoe moeilijk kan je het maken voor jezelf! :P Monster.... Vandaag nog even oefenen even kijken of ie het onthouden heeft!

Lekker hoorrrrr :D .

Melanie_B schreef:
Gisteren mee gedaan aan de clubkampioenschappen!
191 punten dressuur, springen 2 af, cross alles gedaan behalve waterbak. Wou ze niet in!
http://Www.youtube.com/watch?v=moTbo_dh ... e=youtu.be

Ziet er in elk geval uit alsof jullie er erggg veeeel rust in hebben :j
(Of ik ben het hysterische gestuiter met WB van je gewend :D hihi )

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:02

Klopt sabien! Al vond ik het zelf wel voor het gevoel een beeetje chaotisch! Dit omdat ze erg sterk werd en je dit aan mij houding/hand af en toe kan zien. Althans dat zie ik zelf haha! Maar het is een heerlijk paard, heel anders dan wb! Wb keek overal naar, plantjes, hindernismateriaal etc! Nu gisteren voor het eerst een wedstrijdje gereden met voor haar nieuwe hindernissen en ze was zo gefocust op mij en het springen! En zoals je ziet reed ik haar heel stom de dubbelsprong in, waardoor ze voor mijn gevoel de tweede wou weigeren, ik stuur haar nog over de tweede en zowat uit stilstand sprong ze nog! Ze is heel nuchter en heel lief! Ze vind het allemaal nog moeilijk maar ze springt wel!

Lees later bij dames, zit nu te type vanaf m'n mobiel want ben heel beroerd. Gister avond feest gehad op m'n vereniging met gratis drank...... Dus de passoa, wijn, Malibu, en wkd heeft z'n werk gedaan haha

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:27

Nou ik ga weer even verder in m'n blog modus :D
Gisteren hebben we een clinic gedaan op stal, een beetje met het oog op de Macrider Cup selectie van a.s. zaterdag. Met als doel je paard gaande weg beter maken. Ook als je een oefening rijd wat niet helemaal lukt, wat je eraan gaat doen om het beter te maken. Protesteert je paard? Blijf in je oefening. Jij vraagt een oefening dan ga je daarin door. Xander wilde hier en daar wat spartelen omdat ik veel druk op z'n achterbenen ging zetten, tja die moet ie gewoon gebruiken :D en dat vond ie niet grappig dus gaan we maar in galop want dat is veeeeeel makkelijker! Later begon ie echt van de grond te draven en enorm met z'n voorbenen te wapperen :oo woooow dat voelde zo gaaf! Maar hij word dan wel allemachtig sterk hoor := tja das dan een echte fries weer hé, das weer een stukje training om hem daar losser in te houden. Maar dat is ook weer een stuk kracht wat ie nog nodig heeft daarvoor. Hoewel ik het gevoel heb dat hij de afgelopen week elke dag beter en sterker is geworden. Ik heb hem momenteel echt goed voor elkaar! Het is ook zo'n fijn paard! Wat een droompaard <3

Voor degene die niet weten wat de Macrider Cup is, zal ik het ff uitleggen. Het duurt 20 minuten zaterdag en dan is het in een clinic vorm. Je rijd met in principe met 4 mensen in een groepje. Van dezelfde klasse. Dan gaan ze je er 1 voor 1 uitpikken en dan vragen ze je om wat te laten zien. Bijv. rij hem eens lang en laag en over de rug. Dan kijken ze hoe je dat doet en hoe je oppakt de dingen die zij zeggen. Als ze dan andere helpen en jij bent niet aan de beurt, dan is er ook iemand die ondertussen op je let. Dus je moet die 20 minuten gewoon knallen, al je goede dingen laten zien. Laten zien dat je hem echt aan het trainen bent en hem beter aan het maken bent. Ze willen zien dat je een paard kan africhten in die tijd zeg maar.
Het is een soort talenten scouting. Als je dan door bent naar de volgende ronde, dan is dat de achtste finale eind oktober. en dat gaat zo verder tot aan de halve finale. Als je dan door bent naar de finale, ga je een maand met 1 van de coaches trainen. Na die maand is de finale en als je dan wint, dan krijg je een sponsorcontract van Macrider met allemaal spullen van hun voor je paard en voor jouw en ze gaan je helemaal volgen enzo! Dus dat is wel erg leuk! Ik heb geen idee welke kant het uit kan gaan, maar ik ben vooral heel benieuwd wat ze van ons vinden!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:14

Donderdag gaat Ivy naar deze opfok. Ziet er super uit!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:36

<3 Ivyyyyy <3

Afbeelding

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 13:06

Ze is echt knap!!!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:08

Ooh ik heb echt geen leven... Ben twee dagen vrij vandaag en morgen en ik verveel me kapot! Xander heeft vandaag ook vrij... Moet nodig iets verzinnen , een nieuwe hobby ofzo... Iemand een idee?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:08

Wat leuk Noor, maar vooral ook wat spannend!! :):) Zal duimen :j :D

Ivy is knappppp!! :j :D Alleen staat ze raar op d'r hoefjes, of lijkt dat zo?

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 14:41

Thanks meid :D

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 17:20

Hahaha wat een oren heeft Ivy! :D

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 07:40

Wij krijgen een puppie! :):) :+:

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 08:46

Melanie_B schreef:
Wat leuk Noor, maar vooral ook wat spannend!! :):) Zal duimen :j :D

Ivy is knappppp!! :j :D Alleen staat ze raar op d'r hoefjes, of lijkt dat zo?

Lijkt zo op die foto! Op mijn Facebook staan er 2 met mij samen. Daar is niks van haar hoefjes te zien.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 08:46

Manon_S schreef:
Hahaha wat een oren heeft Ivy! :D

Haha met dat haar bedoel je? Of grote oren? :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 08:56

Melanie_B schreef:
Wij krijgen een puppie! :):) :+:

:):) :):) :):)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:14

Onze Luna :+:
Border collie pup, 4-9-13 geboren :D 2 november halen we haar op :+:

Afbeelding

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:26

Elja, wat leuk dat je in London gaat wonen! Echt iets voor jou! Veel plezier en succes :j.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 10:27

Dunzell met d'r krullen :=

Afbeelding