Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Elja schreef:Thanks meiden, lief van jullie! Sjoerd gaat mee inderdaad, alleen is het inmiddels bijna twee maanden uit tussen ons. We zijn nog steeds elkaars beste vrienden, en soms is het lastig om afstand te creëren en we hebben nog steeds af en toe ruzie zoals een koppel dat zou hebben, maar ik geloof er in dat het helemaal goed komt.

Manon_S schreef:Goed om te horen Nadine! Mijn tante kreeg een depressie toen ze haar baby had, ze heeft nu een 2e kind en toen kreeg ze medicijnen voordat hij er was zodat de depressie niet zo erg zou zijn als bij haar 1e kind. Echt gek is dat, soms hebben vrouwen dat. Gelukkig heb jij dat niet.
Elja schreef:Ik heb ook nog een nieuwtje.. vanaf aankomende dinsdag woon ik in LondonEen vriend van mij komt in mijn huis wonen om erop te passen en het te onderhouden. Tot nu toe is 2013 echt mijn jaar geweest. Na een paar ongelofelijk zware jaren ben ik er eindelijk weer bovenop en gelukkig dan ook. Ik probeer langzamerhand al mijn dromen waar te maken en na Amerika is het tijd om mijn volgende droom in vervulling te laten gaan: wonen in de stad van mijn dromen. Ik heb er heel erg veel zin in en ben ontzettend gemotiveerd om mezelf te bewijzen en mezelf te pushen tot ik mijn doelen heb bereikt. So far so good!!
.
.Pebbs schreef:Nou ik ga zo m'n xandertje rijden! eerst nog even beetje bijscheren.... ( paar weken geleden nog gedaan en het is nu alweer een haarbal!! ) hij moet er natuurlijk wel toppie uit zien morgen voor de oefen clinic!
Want jaja, er is een meneer bij die 5 oktober ook jureert dan!! dus we moeten ons even van ons beste kant laten zienvanavond nog even paar uurtjes werken en dan morgen is het zo ver!!!
Tevens is onze eerste echte wedstrijd weer opgegeven, 13 oktober in Emmeloord! Spannend hoor....
Ben al zeker 2.5 maand niet op wedstrijd geweest!! Maar vond het wel even fijn om lekker door te trainen want het was allemaal nog niet zo bevestigd. nu alleen nog de linker SB wat beter want ik krijg potverdikkie die rechter schouder niet van de kant af!!!
Gister in de les geoefend door alleen maar stelling naar buiten te vragen, dan krijg ik er van alles bij! zijn kont gaat naar binnen, nee dat vroeg ik niet, hoofd omhoog, nee dat vroeg ik ook niet. Gewoon alleen maar zijn kop naar buiten! plat gezegd... dus moest even paar rondjes zo door spartelen en toen deed ie het eindelijk! hoe moeilijk kan je het maken voor jezelf!Monster.... Vandaag nog even oefenen even kijken of ie het onthouden heeft!
. Melanie_B schreef:Gisteren mee gedaan aan de clubkampioenschappen!
191 punten dressuur, springen 2 af, cross alles gedaan behalve waterbak. Wou ze niet in!
http://Www.youtube.com/watch?v=moTbo_dh ... e=youtu.be
hihi ) 
en dat vond ie niet grappig dus gaan we maar in galop want dat is veeeeeel makkelijker! Later begon ie echt van de grond te draven en enorm met z'n voorbenen te wapperen
woooow dat voelde zo gaaf! Maar hij word dan wel allemachtig sterk hoor
tja das dan een echte fries weer hé, das weer een stukje training om hem daar losser in te houden. Maar dat is ook weer een stuk kracht wat ie nog nodig heeft daarvoor. Hoewel ik het gevoel heb dat hij de afgelopen week elke dag beter en sterker is geworden. Ik heb hem momenteel echt goed voor elkaar! Het is ook zo'n fijn paard! Wat een droompaard
Zal duimen

Alleen staat ze raar op d'r hoefjes, of lijkt dat zo?
.