Mensen die op Stal Wennekers staan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maximexfleur

Re: Mensen die op Stal Wennekers staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 21:00

darkadia, ik ken je niet maar ik weet wel welke paarden het zijn. :)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:14

Stalgenootjes ik ga jullie verlaten vanaf 27 januari............... Beaux en ik gaan naar een stal dicht bij huis :)

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 09:00

Das best snel al Laura! Zie je voor die tijd vast nog wel. En anders veel plezier op je nieuwe stal!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 12:41

Oooh, jammer Laura! Maar voor jou natuurlijk wel zo prettig :) .

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 16:06

@Laura Dichter bij huis is altijd fijner :) Betekent minder reistijd, dus meer tijd voor de paardjes ;)

@Remark, ja klopt! Met Kassi mag ik nog niet naar buiten, de anderen zal ook ws pas in het voorjaar zijn, maar lijkt me zeker gezellig dan eens samen buiten te rijden! Nog steeds erg blij met de PK pad trouwens!

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 19:37

Wat jammer Laura. Wel fijn dat je nieuwe stal dichterbij huis is. Hoop dat je het op W, ook al was het niet zo lang, toch naar je zin hebt gehad. Misschien zie ik je nog voor je weggaat, maar acht de kans klein

@darkadia: Gezellig dat je mee komt kletsen in het topic. Ik ken je niet en ken de paarden die je noemt ook even niet. Moet maar eens gaan kijken in de andere uitlopen

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 08:57

Je zal mij sowieso met de wedstrijden op wennekers kunnen verwachten haha :D heb er ee jaar met plezier gestaan!

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:06

Ladies! Vraagje ... Mas en ik zijn op zoek naar een verzorger/ster voor Shah... (witte hengst in de uitloopjes) Het gaat voornamelijk nog even om poetsen...longeren...wandelen..stalletje doen... en heeeel veel liefde geven...Dat vindt hij zo heerlijk.... van de zomer kan er wel weer gereden worden. Hij heeft artrose in zijn knie..dus het rijden zal voornamelijk lekker bosritjes zijn en in de bak aan het werk...maar een serieuze western carrière zit er niet meer in.

Willen jullie de oren en ogen open houden?

Thanks!!!

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 12:19

Jongens,

Ik heb ook een dingetje. Misschien kennen jullie Angie wel. Ze staat in de eerste uitloop aan de linkerkant een beetje achterin. Ze is van Kim. Het punt is nu dat Kim haar gaat verkopen. Maar omdat Angie zo getalenteerd is en wij een goeie band hebben wil ik niet dat ze weggaat. Nu kan ik haar kopen voor de helft van de prijs waarvoor ze nu staat. Maar het onderhoud kan ik niet alleen. Ik zoek daarom iemand die samen met mij Angie wil kopen en de kosten van het onderhoud wil delen. Ik zoek dus geen bijrijder, maar een mede eigenaar. Iemand die western rijdt, of het wil leren en die het wel ziet zitten (ook financieel gezien) om deze uitdaging aan te gaan. Misschien kennen jullie iemand die erover denkt om een eigen paard te nemen ofzo. Het is zo oliebol dat het zo snel gaat! Want als het een jaar later was geweest had ik financieel gezien veel makkelijker ja kunnen zeggen.

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 15:28

Gimme_Spurs, Angie ken ik inderdaad wel (d.w.z. ik weet ongeveer waar ze staat en hoe ze eruit ziet). Wat jammer dat ze te koop staat, wat is de reden van verkoop? (Hoef je niet op te antwoorden). Ik ken eigenlijk geen western ruiters die een paard zoeken, dus kan je helaas niet helpen.
Kun je niet een tijd afspreken met Kim om een mede-eigenaar te zoeken voor ze definitief te koop wordt gezet? Mocht ik iets horen over iemand die een mede-eigenaar zoekt, zal ik aan je denken. Eventueel kun je ook op MP kijken voor een betalende bijrijder, dan kunnen jullie (als het klikt) samen op Angie rijden, maar blijf jij wel eindverantwoordelijke of is dat geen optie?

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 17:43

@_kath ik ga je een pb sturen over shah

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 18:50

melissa_b schreef:
@_kath ik ga je een pb sturen over shah

OK! :D

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:02

MoOtJuHh schreef:
Gimme_Spurs, Angie ken ik inderdaad wel (d.w.z. ik weet ongeveer waar ze staat en hoe ze eruit ziet). Wat jammer dat ze te koop staat, wat is de reden van verkoop? (Hoef je niet op te antwoorden). Ik ken eigenlijk geen western ruiters die een paard zoeken, dus kan je helaas niet helpen.
Kun je niet een tijd afspreken met Kim om een mede-eigenaar te zoeken voor ze definitief te koop wordt gezet? Mocht ik iets horen over iemand die een mede-eigenaar zoekt, zal ik aan je denken. Eventueel kun je ook op MP kijken voor een betalende bijrijder, dan kunnen jullie (als het klikt) samen op Angie rijden, maar blijf jij wel eindverantwoordelijke of is dat geen optie?

Alle opties komen voorbij en hou ik open. Ik heb nu een beetje licht, omdat ik in aanmerking kom voor een hogere functie op mijn werk. Maar ook dat is nog heel onzeker. Dankje dat je in ieder geval wil kijken voor me! Dit was vandaag:

Afbeelding
Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 20:29

Leuke foto's! Ik heb het helaas al vrij druk momenteel, dus een extra paardje doen gaat m niet worden. EN voor echt delen in het onderhoud/kopen heb ik de middelen nog niet helaas. Ben ook geen westernruiter trouwens ;) Succes en hoop dat je snel een oplossing vind!

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 14:41

Hi, even een berichtje voor een vriendinnetje van me. Die heeft altijd op Wennekers gestaan en heeft nu een jong paard en zoekt daarom een paard om bij te rijden. Is ervaren dressuur/spring amazone, is ook gediplomeerd instructrice en is 28 jaar. Mocht iemand een leuk paard weten waar nog een bijrijdster voor gezocht wordt laat mij even weten via PB dan stuur ik de contactinformatie :)

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 08:45

Hoi daphne ik zou niemand weten sorry!

Oooo pffft vandaag precies een week en dan ga ik jullie verlaten......... Wat gaat dat snel pffff :-O

Voor degene die het leuk vinden ik heb een topic aangemaakt van mij en beaux een foto overzicht van vier jaar!

[EJL-ITP] 4 jaar met Beaux, time flies when you're having fun!

:-)

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 08:52

Kennen jullie nog iemand die een verzorgster/bijrijdster zoekt?

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 17:00

Apple, de schimmel van Didi zoekt een bijrijder. Hangt een advertentie in de kantine!

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:39

Kan iemand niet een *lijstje* maken met wie een bijrijder/verzorger zoekt en wie er opzoek is? Ik zoek zelf niet naar een bijrijpaard of verzorger, maar is misschien wel handig voor andere.

Laura, even in je topic spieken hoor. En een weekje nog maar op stal, de tijd gaat echt hard!
Edit: Leuke foto's! En wat wissel je veel af, top! Dat je nog vele jaren kan genieten :D
Laatst bijgewerkt door MoOtJuHh op 20-01-14 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:40

Ik zou ook nog graag een bijrijdpaard willen op Wennekers hihi

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 20:09

maximexfleur schreef:
Apple, de schimmel van Didi zoekt een bijrijder. Hangt een advertentie in de kantine!

Komt het een beetje overeen met mijn advertentie?

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 08:05

manon_goldy schreef:
maximexfleur schreef:

Komt het een beetje overeen met mijn advertentie?

Sorry maar welke advertentie? :o

xshansb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 09:08

Zo hehe, kan eindelijk weer berichten plaatsen in niet paard-gerelateerde forums.

Ben ondertussen verhuist naar de binnenstal naast het glazen huis, omdat uut toch niet zo leuk meer was in de uitloopjes.

Manon_goldy: de advertentie van apple staat ook op marktplaats, is een 15 jarige appaloosa, die wel kan springen en met Didi L1 dressuur loopt, braaf in omgang

lovepardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 19:06

Hoi allemaal! Weten/kennen jullie iemand die een paardenbus verhuurt? Ik moet naar Bodegraven met mijn paard en ben daar wel een dagje zoet. Iemand die misschien kan brengen/halen anders? Ik heb zelf alleen een B rijbewijs.

lovepardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:08

We hebben evt een auto voor een trailer niet zwaarder dan 1250 kg, dan mogen we met B rijbewijs rijden!