hihi ja met dit vriesweer zie ik het ook niet zitten hoor Vorige week was het ook aan het vriezen, maar toen scheen er tenminste nog een lekker zonnetje bij
hihi denk dat het dan eerder gewaardeerd wordt als ik mijn eigen stal kom doen ;-P Vandaag een lekker paard-vrij dagje, dus lekker tijd voor mezelf en ehh tja... studie!
hihi even vragen of er nog een stalletje vrij is?? ;-P
AndreaB
Geplaatst: 22-01-13 11:31
Dacht ik van de week nog toe te zijn aan een nieuwe USBstick.... Krijg ik er vandaag een cadeau van een firma die een kletspraatje komt houden I firma's!! Hihi
Flurk
Geplaatst: 25-01-13 19:08
Bah, ben ik er helemaal klaar voor morgen maar nu voorspellen ze toch weer sneeuw
Nou na het weerbericht gisteravond gehoord te hebben dus niet op wedstrijd gegaan vandaag en toen ik alles had opgeruimd begon het te sneeuwen dus Goed dat ik niet gegaan ben
Maart planning 2 maart misschien mennen in oudewater dressuur 3 maart jureren 9 maart geen planning 10 maart jureren 16 maart indoor cross in Lisse en daarna jureren 17 maart jureren 23 maart geen planning 24 maart mennen wintercompetitie 30 maart dressuur oude tonge 31 maart geen planning
Wilde eigenlijk in de ochtend naar stal gaan, maar ik lig al eigenlijk met verhoging. Dus denk dat ik maar even wacht. Of vriendje straks lief aan kijk
Regen heb ik niet meegekregen, maar je kijkt hier alweer door de witte laag heen. Zie weer wat grassprietjes tevoorschijn komen
Niet ziek worden Olympie
Heb net te horen gekregen dat mn vakantiemaatje niet mee op vakantie kan Nu dus een week vakantie aangevraagd en niemand om mee te gaan Had het ook speciaal buiten de schoolvakantie gedaan, zodat we een goedkoper weekje konden pakken. Nu maar even kijken of ik iemand anders kan vinden om mee te gaan en dan eventueel gewoon mn vakantie verplaatsen dan maar.