Ik heb weer een heeeeeeeerlijk buitenritje gemaakt,het park 2x gedaan,er was geen kip te bekennen zowat(alleen veel fazanten) En toen Tence het idee kreeg dat we weer terug gingen durfde hij wel voorop te draven en ook voorop over het gemaaltje.Dappere dodo ha,ha!
Goedemorgen! Nog meer harde werkers vandaag? Ik moet vandaag tot 4! Hopelijk is het morgen wat mooier weer als Noah en ik naar het bos gaan.. zou toch wel lekker zijn.
nikkielvis
Geplaatst: 15-06-12 09:04
Goeienmorgen pff wat regend het weer lekker zeg.
Pff het duurt even maar dan heb je wat. Kreeg die foto's maar niet op de computer Mijn nichtje wil fotgraaf worden dan mag ze nog wel even oefenen
Neee ik moest vanochtend naar een winkel (voor t werk, iets ophalen) maar die ging pas om 9 uur open. Dus ik heb een uur voor de baas thuis op de bank gezeten ook leuk
_Noah
Geplaatst: 15-06-12 10:39
Marlon het lijkt net of je op schoolreisje bent met Elvis met het pakje drinken Leuke fotos hoor.
Dan is die baas toch nog ergens goed voor Cer! Ik moet tot 4, daarna ff naar huis racen en naar stal om op tijd voor Robbie te zijn .
Ik ben helemaal lang op mijn werk want ik heb na werktijd nog een BBQ voor de bewoners en personeel,alleen speelt het weer niet echt mee. Gelukkig hebben we een grote zaal waar iedereen wel in past,en hopelijk een overkapping voor de BBq zelf.
_Noah
Geplaatst: 15-06-12 14:15
Veel plezier Tav, hopelijk blijft het nog even droog.
Ik word voor het gerecht gesleept door een debiteur die zijn facturen niet wil betalen, heb ik dat .
ruitje
Geplaatst: 15-06-12 16:07
Voor mijn lievelingsschoonzus ( die best fotosjeniek is, ookal vind ze zelf van niet )
Heb er nog veel meer, maar die zijn te groot om te uploaden, dus als je ff n stickie meeneemt
nikkielvis
Geplaatst: 15-06-12 20:15
hihi wat een leuke foto's Cathy
_Noah
Geplaatst: 15-06-12 20:54
Hele mooie foto's Cathy! Die bloemen zijn er erg mooi bij en Marlon je staat er leuk op hoor op fb, is id niet waar wat je zei
@ Splinter, ik heb Friso 2 jaar geleden verkocht, maar het bleef kriebelen dus vandaar dat ik een verse Fries heb aangeschaft. Sta jij ook op de Groene Meer?
Oh heb je friso niet meer joh, heb je een foto van je nieuwe aanwinst? Ik sta daar niet meer, maar buurt daar nog wel en ook hier in het topic dus kom je vast wel weer eens tegen! Veel plezier iig op je nieuwe stal en met je nieuwe aanwinst!