Marjolein29 schreef:Iemand heeft mn dienst overgenomen van de 10de.
Kan ik met jou meerijden dan?
jaa hoor dat kan!alleen uno problemo, ik moet wel schrijven die dag bij een andere klasse....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Ik vind de prijs voor Charlie Brown zeker reeel

Kirsten_D schreef:whaha, is een mannen ding denk ik ..
Quido is daar ook heel goed in..

Romana01 schreef:ene kant wil ik die nino, andere kant uit het asiel. Maar nu heeft mijn neef net jonkies gehad en die heeft mijn moeder zo ver gekregen om naar die kleintjes te kijken en ik weet nu al dat mijn moeder gaat smelte als ze ze ziet

vet hé!
Marjolein29 schreef:Romana01 schreef:ene kant wil ik die nino, andere kant uit het asiel. Maar nu heeft mijn neef net jonkies gehad en die heeft mijn moeder zo ver gekregen om naar die kleintjes te kijken en ik weet nu al dat mijn moeder gaat smelte als ze ze ziet
Ooh ik bedoel het niet banketstaaf hoor, alle konijntjes hebben een lief baasje nodig dus gaan met die banaan. Hartstikke leuk.
Ik ben als de dood voor konijnen, mijn vroegere bunny beet als een valse rottweiler!
. Maar wij hadden zo wie zo al het idee dat jonkies meer kans hebben op een baasje dan de konijnen in het asiel. wij zijn echt aan het overwege en ik hou nog steeds de website in de gaten naar een leuk konijntje
* slik *