Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stef_Rashidi schreef:Is voor ons gewoon ff aankijken hoe het in de toekomst gaat.
Komt allemaal vast wel goed hoor, maar het idee om hem zo weg te brengen en er nog maar 1x per week naartoe te kunnen is toch ff niet leuk.
en 1x per week Vera rijden.
Serada schreef:Net weer contact gehad met Nancy, eigenaresse van Maestro, en hij loopt weer als een zonnetje vertelde ze. Ze heeft gereden en een stalgenootje ook even laten rijden. Ze heeft dit gefilmd en stuurt mij het filmpje even toe. Zondag gaan we die kant weer op...

Serada schreef:Twinklebel schreef:Trailertraining ging alweer wat beter als vorige week, al vind Esmee het nog steeds heeeeeeeel erg spannend...
Nou ik vond dat ze al een hele stap verder was. Ook een stuk rustiger ondanks dat ze lekker stuitert naar het land ging haha...
. Hopelijk is ze over zes weken zo ver dat ze zonder al teveel stress kan laden...
, anders mag mooi iemand anders het doen....
Serada schreef:Ja dat is altijd ook makkelijker gezegd dan gedaan hé, de spanning loslaten. Het zit tussen je oren en dat weer tijd en vertrouwen om dat los te laten. Wel goed om ook Jolan er weer eens op te laten want dan kan je idd zien hoe Vien daar op reageert. Jaja, we kunnen echt nog wat van onze bijrijdsters leren. Alhoewel......mijn bijrijdster was vanavond wel heeeul erg melig zeg!