Kijker 3 heeft geen interesse. Een andere kijker zie ik zelf niet zo zitten en dan heb ik nog een andere kijker. Vrijdag komt er weer een nieuw iemand...
Als jachtpaard kan hij ook mooie carriere krijgen hoor (Of zijn dat de mensen die je liever niet doet)
Ik heb zojuist cathalogus binnen, staan heele mooie dingen in Ik ga ze even inscannen en probeer ze ergens online te krijgen voor jullie (bodywarmers kan ook voor een hele mooie prijs!)
Corrie als jachtpaard verkopen lijkt mij wel een mooi doel, is ook lekker door de velden galopperen
Ashley5760
Geplaatst: 13-04-11 09:48
Ik heb even nagerekend (dit zijn richtprijzen, als je precies weet wat je wilt, kan ik je via pb prijs doorgeven die misschien kan afwijken (lager): De kleuren zijn erg fel, maar door mijn scanner beetje vervaagd
Voor verdere vragen of duidelijkere foto's pb ook maar, dan kan ik kijken of ik andere afbeeldingen heb.
Colet, kan ik die eerste jongen ook bij je bestellen?
Haha, even zonder geintjes; ik doe de polo's liever via Colet. Qua prijs scheelt het ook nog eens en ik ben een roze fan, dus dan kan ik een roze sweater of vest bestellen.
Marjan1984
Geplaatst: 13-04-11 09:59
Ow ik vind de bodywarmers wel erg gaaf!
En de vesten ook wel
Ashley5760
Geplaatst: 13-04-11 10:07
Ja het viel mij ook reuze mee staan zo'n mooie dingen in die cathologus
Hmm ik wilde eigenlijk die 3e jongen bijbestellen
Mocht je daadwerkelijk willen bestellen, dan graag per PB \
Edit: De prijzen zijn berekend als je een cijfer wilt kan het 0 t/m 9 ! (Wil je 2 cijfers bv ' 17' op je rug komt er 5,- extra bij!)
Ik denk ik groot cijfer op rug en kleine op borst/arm en naam zit nog te twijfelen of ik dat op borst of op rug doe. Kortom ik doe alles (beetje scapa-idee vind ik wel leuk
Paard is verkocht Hij krijgt een carriere als jachtpaard in Soest. Nieuwe eigenaar kwam gisteren voor het eerst kijken, had al een contract mee en aanbetaling.... Nu heb ik nog een week de oppas, want ze gingen nog even op vakantie!
Wat is het stil hier! Ik heb een druk weekendje achter de rug. Zaterdag springles gehad, die ging heerlijk. Eindelijk wat minder kilo's in mijn handen, Maes wachtte rustig af en liet mij mooi aanvullen. Zondag dressuurwedstrijd en daar was het weer (!!) een gevecht met de draak. Hij neemt me gewoon in de maling en gaat omspringen, galopperen, slingeren en tegen de hand, gewoon omdat hij niet geconcentreerd op mij is en door gaat drammen. Vandaag in de les even goed aangepakt en uiteindelijk ging ik ala Totilas door de baan Mijn instructeur en ik hebben afgesproken dat ik vanaf vandaag elke dag de baas ben en dat we elke dag zo door de baan gaan hihi!
Hoe was jullie weekend? Nog een ruime maand en we gaan al op kamp! De tijd gaat snel zeg.
Tijd gaat idd snel! Was t dress wedstrijd? Had zatd crossles, liep heeel fijn ivm keren ervoor, geen stops, afsprong en erna 2galopsprongen heuvel op en dikke boom ging zelfs super. Niet meer zo loperig Zond dressuur gehad, was voor ijzer kwijt eerste proef ging nog 6e met 182 2e proef ging hy aan t glijen in de contra en dan is er niks meer mee te beginne dus maar heel saai uitgereden had ik 149!! (Met 1 en hoop 3e) ik zat eerder aan 160 te denken maar goed er waren mensen die nog lager hadden Vandaag parcourtje 90cm gesprongen liep geweldig fijn dus ga maar snel oefenparcourtjes doen wnt wil op wedstrijd
Ik heb zaterdag crosstraining gehad. (Bij Collete in de groep). Hij ging echt super, sprong alles echt lekker. Zondag wedstrijd gehad. 2 proefjes, eerste proefje 177 (vond ik niet terecht maar goed), 2e proef 195 punten. Nogal een verschil he Daarna gesprongen, was foutloos en had een balkje op de eerste in de barage. Hij liet gewoon heel stom een beentje hangen volgens mij. Hij had er gewoon vanaf moeten blijven. Maar heb wel lekker gereden, kon redelijk kort draaien etc. Alleen liep alles echt gigantisch uit waardoor ik er te lang op zat en hij heel drammerig enzo werd.
bvw
Geplaatst: 19-04-11 08:22
iedereen lekker gereden dus! ik heb ook heerlijk gereden met Wiso en Frits. Waren in westerbork voor SGW, liepen beiden eigenlijk heel simpel foutloos dus ik was super trots! Frits had nog een 6e prijs en was 3e in het Gronings/Drents kampioenschap
Iedereen een lekker bezig weekend gehad, lekker! Colet, 149? Dat is wel heftig zeg pff, dan moet je idd wel heel slecht rijden of een verbitterde jury hebben. Als er nog meer mensen nog lager hadden, zal het tweede wel van toepassing zijn geweest. 149 is verlies toch? Wat goed bvw, 3e is niet niets! Ik doe het je iig niet na. Jammer dat het zo lang duurde Marjan, hoe lang heb je er in toaal opgezeten dan? Is dat niet altijd zo met dressuur en springen op 1 dag?
Nou ik moest rond 1 uur springen, dus zat er rond half 1 op om los te rijden. Na mij moesten er nog 20 ruiters ofzo voordat de barage begon dus heb hem niet weggezet. Uiteindelijk was het half 3, kwart voor 3 voordat ze klaar waren met het reguliere parcours en toen kwam de parcours bouwer maar niet om de barage te verhogen. Paard vond het allemaal niet meer leuk dus. (heb er niet de hele tijd op gezeten hoor, singel 2 gaten losser en aan de hand gestaan)
Poeh lees nu pas de post van Colet, 149 punten, oei. Dat is rot zeg.