Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Zeker lief! Ik ga waarschijnlijk donderdag avond Marco al ontmoeten bij hem thuis!
Want Joost zijn Opa en Oma wonen naast Marco Borsato!
Joost had gewoon bij hem aangebeld en toen heeft hij dit allemaal geregeld!
Kirsten D, rijd jij vrijdag mee met de groepsles? Ik doe wel weer mee met Az!

Die losgooi
Ik heb een tip voor
Maar wat ik altijd
Vind dat je al goed op weg bent.
!
ben echt super trots op Tinus! Hij gaat zoo vooruit!
Astor schreef:Zeker lief! Ik ga waarschijnlijk donderdag avond Marco al ontmoeten bij hem thuis!
!!! Wat een lieve vriendje heb je toch dat hij dit
!! Iriis_ schreef:@ Anna, de afterparty is zo leuk als dat je hem zelf maakt! Ik vond het toen vet gezellig! Maar je moet het wel echt zelf gezellig maken met de mensen met wie je bent!
M'n TTT ging best goed! Heb iig m'n vrijstelling gekregen! We gaan de volgende rijles m'n examen plannen dus dat is wel spannend!!!
! Nu snel je examen doen en je kan zelf rondscheuren !! Ga je daarna meteen
?! Iriis_ schreef:Ik heb trouwens zondag (m'n laatste) B wedstrijd gereden met Rinus. Had eigenlijk al 10 punten, maar ben nog B gestart. Maar ik ben 2 keer eerste met 209 en 204 punten!ben echt super trots op Tinus! Hij gaat zoo vooruit!
Iriis_ schreef:Ik heb trouwens zondag (m'n laatste) B wedstrijd gereden met Rinus. Had eigenlijk al 10 punten, maar ben nog B gestart. Maar ik ben 2 keer eerste met 209 en 204 punten!ben echt super trots op Tinus! Hij gaat zoo vooruit!