Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 14:55

xan schreef:
Mijn moeder moet weer een dag en nachtje blijven.
De medicijnen doen niet wat ze eigenlijk doen moeten.
Ze gaan vandaag de medicatie verhogen, van 2 naar 3 pilletjes. Nu dus weer wachten om te zien wat er gebeurt.
Vanavond maar weer even langs, samen met Joline.

He jaggie, dus het schiet niet echt op :(:) .

Komt het morgenavond nog wel uit?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 15:15

xan schreef:
Ik heb vandaag eigenlijk gewoon een rot-dag (jullie vast wel bekend }> )
Heb al de hele tijd hoofdpijn, en heb het gevoel dat ik nog ontzettend veel moet
doen maar nergens aan toe kom. Heb ook nergens zin in.

Dadelijk eerst maar een lijstje gaan maken met to-do dingen, dan komt er vast
wat lijn in.

Ik kan het me wel voorstellen, je maakt je toch zorgen om je moeder. Doe lekker alleen de dingen die je echt moet doen (al is dat vast ook een hele waslijst). Sterkte i.i.g. :* !

Ik heb vandaag ook niet zo'n lekker dagje. Ik baal ervan, want ik wil van alles doen ;) . M'n menstruatie is weer opgang gekomen (dit klopt wel hoor, er is me gezegd dat het nog 1x zou komen en als het goed is hierna niet meer). Nou heb ik toch wel last van m'n buik aan de rechterkant (de kant waar de eierstok verwijderd is). Ik lig lekker op de bank. Erik is bezig in de slaapkamer met het verwijderen van het behang, dus ik kan m'n bed voorlopig niet in. Nou ja, hij in ieder geval lekker bezig.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:19

xan schreef:
ATe, wanneer hoor jij hier iets definitiefs over ???

ik heb evelien net gesproken morgen ga ik naar haar toe om een en ander rond te bakken dus hoop dat ate snel manege paard af is

ATE

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:20

liquita rustig aan doen en je mag paracetamol nemen he
en wat voor behang komt er in de slaap kamer ??

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:21

xan beter dat je moeder nog daar is en nu goed in gaten word gehouden
en heel begrijpelijk dat je je ongerust maakt

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:24

degene die ate gaat kopen rijd in de les van de donderdagochtend altijd mee
en ook al heb ik hem straks niet zelf meer hij verdiend het beste heb dus alleen aan zijn welzijn gedacht en dat voeld heel goed
en mijn dochter is nu heel blij dat gipsy mag blijven

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:27

xan schreef:
Heb al de hele tijd hoofdpijn, en heb het gevoel dat ik nog ontzettend veel moet

wat lijn in.

haha ken er nog een

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 15:33

ATE schreef:

Ja hoor...Paracetamol heb ik al ingenomen. Behang moeten we nog gaan uitzoeken. Erik gaat ook een nieuwe ombouw voor het bed maken. Nog een nieuwe kast of dressoir en dan kan m'n slaapkamer er weer tegen aan. Dan is de overloop en de andere slaapkamer nog aan de beurt.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 15:34

ATE schreef:
degene die ate gaat kopen rijd in de les van de donderdagochtend altijd mee
en ook al heb ik hem straks niet zelf meer hij verdiend het beste heb dus alleen aan zijn welzijn gedacht en dat voeld heel goed
en mijn dochter is nu heel blij dat gipsy mag blijven

Je bent een TOPPERTJE +:)+ +:)+ +:)+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:35

LIQUITA schreef:
ATE schreef:

Ja hoor...Paracetamol heb ik al ingenomen. Behang moeten we nog gaan uitzoeken. Erik gaat ook een nieuwe ombouw voor het bed maken. Nog een nieuwe kast of dressoir en dan kan m'n slaapkamer er weer tegen aan. Dan is de overloop en de andere slaapkamer nog aan de beurt.

leuk veranderen! houdt een mens bezig. Doe je wel rustig aan Liquita!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 15:37

winnitou schreef:
leuk veranderen! houdt een mens bezig. Doe je wel rustig aan Liquita!

Ja hoor, dat doe ik. Gisteren wel een beetje geholpen hoor :o , maar alles in de rust.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:07

Lekker voor Ate,straks 2 baasjes die hem verwennen,hoop dat jullie er goed uitkomen over het hoe en wat,wat Ate betreft.Spannend wel he Jo?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:08

@Xan,net wat Liquita zei:Komt het wel uit morgenavond,sterkte in ieder geval.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:10

Ik heb van Rockoo een aquarium gehad voor Lars,hij staat nu in de woonkamer.Naar Rentenaar geweest,grind ,hout,plantjes en 2 flesjes met spul om het water goed te krijgen.Zaterdag kon ik het water laten testen,dat word maandag dan,en als het goed is kunnen we visjes meenemen.Staat gezellig nu al.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:12

Kwam vanmorgen op stal en Grardus had de buitenbak omgetoverd in 2 deelbare paddocks waar ook 1 grote van te maken is als je de witte lijnen incl.paal weghaald met stroom.Dus heerlijk warm(vergelijkbaar met de andere bak warm)gereden bijna 1.5 uur,heb er dus meteen gebruik van gemaakt.Super.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:16

Nicole1995 schreef:
Lekker voor Ate,straks 2 baasjes die hem verwennen,hoop dat jullie er goed uitkomen over het hoe en wat,wat Ate betreft.Spannend wel he Jo?

ja best wel maar gaat goed komen dat weet ik zeker

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:17

Nicole1995 schreef:
Ik heb van Rockoo een aquarium gehad voor Lars,hij staat nu in de woonkamer.Naar Rentenaar geweest,grind ,hout,plantjes en 2 flesjes met spul om het water goed te krijgen.Zaterdag kon ik het water laten testen,dat word maandag dan,en als het goed is kunnen we visjes meenemen.Staat gezellig nu al.

leuk hoor

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:27

Nicole1995 schreef:
Kwam vanmorgen op stal en Grardus had de buitenbak omgetoverd in 2 deelbare paddocks waar ook 1 grote van te maken is als je de witte lijnen incl.paal weghaald met stroom.Dus heerlijk warm(vergelijkbaar met de andere bak warm)gereden bijna 1.5 uur,heb er dus meteen gebruik van gemaakt.Super.

begrijp ik goed dat de buitenbak nu 2 paddocks geworden zijn, ha daar gaat de extra rijbak....... Weten ze van gekkigheid niet wat ze moeten doen of zit hier een strategie achter

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:27

Nicole1995 schreef:

weet Lars al wat voor een vissen hij wil hebben?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:30

xan schreef:

wat lijn in.

Dan kunnen we elkaar een hand geven, want voor mij is het vandaag ook een dag met een gaatje... Er moet nog zoveel en ik heb geen idee hoe. ;(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:33

Nicole1995 schreef:

He, he, dat roepen we al jaren dat de buitenbak in twee paddocks gedeeld moet worden.... men is eindelijk wakker geworden! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:38

Vanavond weer lessen bij de Zaanse, heb er weer zin in! Helemaal nu ik weet dat onze eigen kar prima achter Sytje "hangt", hi hi! Morgen weer door de grote stad "crossen" en zaterdag nog en dan tot het eind van de maand (wat klinkt dat he) vrij! :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:44

Nee,zo zit het niet hoor met de buitenbak.er kan als gewoon ingereden worden als er geen paarden in los staan.Hij heeft linten langs de latten gemaakt met stroom en in het midden staat een afgezaagde staander die als het nodig is je in het midden kan zetten met witte linten die de bak dan in 2e verdeeld.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:48

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:

We hebben staan kijken bij de visjes,die visjes met een blauwe en rode horizontale streepjes die in een schooltje zwemmen vind hij leuk en je had blauwe guppen en black molly`s vond ie wel leuk die had je ook in wit of wit/grijzig.Ik zei;meteen geen guppen hoorrrr dan zit ik met allemaal jongen.waarop die man zei;is toch juist leuk paar jonkies.Tja dat is ook wel beetje zo als er maar geen hele volkstammen geboren worden dan.En van die algeters waren ook wel handig las ik,wat de vissen schoonmaken hoef ik niet te doen :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:57

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:

We hebben staan kijken bij de visjes,die visjes met een blauwe en rode horizontale streepjes die in een schooltje zwemmen vind hij leuk en je had blauwe guppen en black molly`s vond ie wel leuk die had je ook in wit of wit/grijzig.Ik zei;meteen geen guppen hoorrrr dan zit ik met allemaal jongen.waarop die man zei;is toch juist leuk paar jonkies.Tja dat is ook wel beetje zo als er maar geen hele volkstammen geboren worden dan.En van die algeters waren ook wel handig las ik,wat de vissen schoonmaken hoef ik niet te doen :D

de vissen hoef je ook niet schoon te maken maar de bak wel...