Goedemorgen!! Ja, onweer en regen maar volgens mij blijft het wel droog:P Ik ga nu lekker het zwembad in, kan ik in iedergeval nog het bad in voordat het mischien los barst:P! Eind van de middag maar even naar peepsie.
ze zeggen in et midden en oosten van nederland in de loop van de middag en avond kans op een onweersbui.Van mij mag hetkrijg ik misschien nog wat gras i.p.v. hooi op mijn land.
Paarden waren als een gek in de wei aan het rennen,denk wel 100 horzels per paard.Echt niet overdreven. Nou ze staan weer lekker in stal,zonder horzels.Ga ze nu ff douchen,want ze waren zo bezweet,nou ja beweging hebben ze dus gehad vandaag.
Waarom komen horzels niet in stal??????????????????/ Daar ben ik nou nieuwschierig naar.
B&B klanten hebben ontbijtje gahad. Ga ff in de zon en zwembad en dan fietsen en op terras wat drinken en dan Duitsvoetbal kijken. Heb het nog druk hihi
Goeiemorgen Ik hoop dat duitsland in de finale kotm met nederland:P Gister bij peeps 30x horzels doodgemept, gelukkig heeft ze der niet echt last van en zijn het er volgens mij niet zo heel veel:D Ik ben al lekker inhet zwembad geweest, hetis echt heerlijk
lijkt mij ok geweldig als duitsland en nederland in de finale komen. Ik woon natuurlijk in duitsland,maar ik ben wel voor nederland hoor,alleen als nederland eruit ligt ga ik dus voor duitsland wezen.Ik ga nu ook mijn zwembad in