zit nu op school, de rest heeft het werk niet gedaan. dus daar zit je dan weer een uur te niksen......... (de rest is hetnu aan het maken )
tav: gefeliciteerd met tence noah: okee dat klinkt alsof er niks met hem aan de hand is Baxter: je hebt PB
erg leuk om zo die fotos van polderdag te zien, was egt een hele leuke dag. die foto me marius vind hem wel wat hebben ja niet iedereen kijkt er egt blij moet ik zeggen
Kimbaie, logisch hoor dat je me niet (her)kent. Ik ben een stiekeme indringer bij jullie, alvast een beetje sfeertje proeven. Vanaf 1 juni hoor ik inderdaad ook bij jullie. Had Denise gister PB gestuurd, we waren allebei bezig met het kopen van hetzelfde zadel
Ook gefeliciteerd met Tence
_Noah
Geplaatst: 17-05-10 19:33
Marion gefeliciteerd met Tence !!!
Hahah wat een leuke foto's! Cathy en Cees staan er leuk op! Dat ene meisje kijkt inderdaad een beetje bang he! Lisanne, zullen we morgen maar naar het park gaan? Dan heb ik het maar gedaan . Lotjaa, Welkom alvast! Gaat jouw paard ook dag en nacht in de wei, of eerst in de dag ploeg?
DesireeK
Geplaatst: 17-05-10 19:41
Zo keken er een heleboel hahaha.. sommige begonnen heel angstig en na 1 rondje zaten ze te glimmen
taverno
Geplaatst: 17-05-10 19:59
Wat een leuke foto`s allemaal zeg.
Tence moest op zijn verjaardag op zijn minst een paar rondjes baan doen.eerst vond hij Aniva en het veulen in het land macchtig interressant(hij is gek op veulens)
Toen kwam de trekker op de baan om te sproeien.Dat was al wat minder maar hij bleef wel braaf.Toen werden er nog wat paarden omgeweid en ging zijn maatje lopen hinnikken.Toen dacht ik ik ga maar van de baan af want hij werd steeds joliger.
_baxter_
Geplaatst: 17-05-10 20:43
Marion nog gefeliciteerd met Tence!! Bax was vandaag wel heel lief Hij heeft lekker gesprongen, deed ie allemaal heeeel lief voor me Daarna lekker uitgestapt en hij heeft lekker samen met Abeltje gegraasd en lekker gekriebeld en hij is op onderzoek uit gegaan naar snoepjes in mijn broekzak en de zak van mijn vest
Jeetje, kom net thuis, verschrikkelijke last van mijn nek ineens Kan mijn hoofd niet maar draaien enzo, nu moet mijn hele lichaam mee als het zoner pijn moet.... Lijk net een robot Ben benieuwd hoe het morgen gaat
DesireeK
Geplaatst: 17-05-10 21:46
Toppie dat Bax braaf was vandaag... Had hij er zowaar zin in om te springen hahaha...
Ladyson
Geplaatst: 17-05-10 21:58
Last van een boze boer die de (onze) scheitknol liever kwijt is! Kijken of er al een plekkie voor ons vrij is, dan melden wij ons al wat eerder
lotjaa: als ik vragen mag op welke stal sta je nu dan ?? sweethorse: fijn dat die nu niet draakig ging doen.... beterschap alvast tav: met zo veel dingen om je heen mag je uiteindelijk wild worden he
net met de paarden weer naar het buitenpark geweest, was egt heerlijk weer zo zonder de wind. paarden waren heel erg braaf. en met king zijn been noah is indd niks meer mee aan de hand
Stompwijkseweg 22 (bij de 3 molens) bij Nico den Haan Als mijn gegevens kloppen zijn er 3 (draf)banen in Stompwijk. Bij jullie, bij Nico en tegenoverhem fam. Roeling.
nou uuhmm, de stomwijkeweg moet dihtbij zijn ahhaha. maar als ik dan denk aan de 3 molens, er is een stal die ook zo heet op de voorweg maar die is het niet
nikkielvis
Geplaatst: 18-05-10 07:23
Goeiemorgen...
Wat een lekker weer he.
Anette lekker gereden dus.
Ik heb gister zonder zadel gereden op Elvis. Hij was super braaf was alleen wat warm in de binnenbak. Daarna heeft ie mogen rollen. En tja dan heb je dus een vies paard wat niet meer schoon te krijgen is. Meneer is lekker breed aan het worden dat voel je goed als je zonder zadel zit..
nikkielvis
Geplaatst: 18-05-10 07:43
Ga zondag naar die dag als vrijwilliger waar ik het over had. Zodat ik is kan zien of het wat voor Elvis en mij is. Maar daar ben ik eigenlijk al van overtuigd.
Maar ga er erg vroeg uit voor een zondag. Ga om half 6 weg. Het is 186.6 kilometer. Zonder vertraging 2 uur rijden en met 2 en een half uur. Nou ben ik liever te vroeg dan te laat. Dus hup vroeg op weg dan maar...