MiltonB schreef:ATE schreef:ooh leuk kan ik ook eens komen kijken
gezellie, rij je meteen mee
ja das ook leuk
als remco dan maar niet mijn technieken afkijkt hoor hahahah
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:ik heb iets met mijn handen gedaan maar wat? Heb allemaal kleine blaasjes op mijn handen, links iets erger dan rechts en het jeuks als een tierelier. Heb het vorige week ook al een keer gehad. Ben benieuwd wat het is en nog nieuwsgieriger naar wanneer het weer weg is.

_sandra schreef:Daar hebben we het ALLANG over gehad hier whahaha, oud nieuws dus.stond net ff te praten met iemand die bij stal mulder rijdt. daar hadden ze van het weekend proefjes . hadden ze voor de kinderen een groot springkussen neergezet. deze was niet verankerd met de grond. kwam een windvlaag onder. kussen met kinderen en al de lucht in. paar zijn afgevoerd naar het ziekenhuis. schijnt nu nog 1 kind in slechte toestand te zijn.

_sandra schreef:stond net ff te praten met iemand die bij stal mulder rijdt. daar hadden ze van het weekend proefjes . hadden ze voor de kinderen een groot springkussen neergezet. deze was niet verankerd met de grond. kwam een windvlaag onder. kussen met kinderen en al de lucht in. paar zijn afgevoerd naar het ziekenhuis. schijnt nu nog 1 kind in slechte toestand te zijn.