Wat een ontzettend leuke foto's kwamen er van iedereen voorbij!
. Had geen tijd om er op te reageren, maar het zag er bij iedereen vet mooi uit! Die eerste foto van Valentino, omg
. Philander en Jane zagen er super uit en zo gezellig! Mooie vendee! Eindelijk weet ik hoe ze er uit ziet, echt een mooie dame! Rambienie ziet er ook hartstikke lekker uit! En Aylaaaa oohh ohhhh , ze zit zker goed in de vel! Zoo mooi om dat te zien! Ennnn volgens mij heb ik iedereen gehad, Jastrade alleen nog met der leuke korte manen
! Ziet er helemaal niet lelijk uit hoor , lekker fris voor de zomer
. En de rijfoto's vind ik er ook mooi uit zien! Jullie zijn echt stukken verbeterd !! Ohjaaah Rockerd nog ! Grote teddybeertje
. Mooie zomerfoto's
!! Gisteren springen , van Sabine. Moet zeggen, dat ze écht goed kan lesgeven. Super gedaan. Schrok wel een beetje van girafje. Door de thiedeman is die bijna helemaal los geworden in ze lijf. Ik was echt verbaasd dat die zoo lekker liep. Vooral van halthouden naar draf. Dat voelde zoo goed, helemaal geconcentreerd
. Galop was die goed verzameld en liep ook heel goed. Springen ging ook, voor mij gevoel wat sloom, maar het was ook warm dus ik vond het wel goed. Hij changeerde zelfs met de gebroken lijn! Dat vind die nogal moeilijk en je hoefde hem alleen maar om te zetten en te buigen en voillaaa
. Girafje is geen girafje meer, nu nog volhouden
Was heel trots op hem!

Iris sprong trouwens best wel heel hoog bij die laatste! Poe poe. Eerste twee keer lukte die niet maar daaarnaa wel ! Vet goed van hun
!
?
?

Ennuh, welke

)