Heb net weer heel fijn gereden! Hoop zo dat Speedy zich zondag gedraagd, het gaat zo goed de laatste tijd!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jeuhhh
hij deed dhet echt goed! losrijden ging heel fijn! hij ging een klein beetje bol toen ik was opgestapt maar rustig door gestapt en christy had hem even vastgehouden
en hij vond alleen bij van die deurtjes beetje eng waar die regen heel hard kletterde zeg maar maar uiteindelijk gewoon rustig langs gestapt sprong ie wel een x weg ofzo maar daarna was het goed! hij was er echt fijn aan
wel paar x dat dide beetje iets ging uitvreten haha
toen in het stukje voor de ring kon je ook nog even rijden ging goed! hij deed wel ineens uit het niets kop tussen zn benen
toen in de ring vond die voor bij het jury hokje heel eng hij stondd echt te trillen en dan blokkeert die een beetje maasr ging er wel een bebertje scheeft van de hoefslag langs in de proef
ging niet andders maar verder ging hert wel goed alleen halsstrekken vind die zowiso beetje moeilijk en nu was die dan beetje gespannen en ging het niet echt
en verder wass ie heel braaf! na de proef echt even op het gemakje langs het hokje gestapt en toen was het goed! hij deed iig niet meer zo als in asten de rem erop gooien
iedereen vond dhem leuk
jury ook vond dat die het al goed deed dvoor zo'n ukkie 
super gaaf! 
!! gefeliciteerd!! 
? 
meer als een uur lekker gekletst in de jacuzzi, wil die ook echt later

was ik blij om haha!
Ben al een half uur thuis en mn benen zijn nog steeds vuurrood en nog steeds ijskoud. In oostenrijk is sneeuw leuk, maar hier niet 
. En der staat niks om die wind te breken van de zijkant, gelukkig lag mijn muts met oorwarmes enzo nog in mijn tas, dus dat scheelde iig iets
. Maarja alles is echt doorweekt, schoene liggen te droge op de verwarmng, die moet ik zo aan
dalijk moet ik dus weer naar Son.... en dat betekent dus waarschijnlijk gewoon dik wind tegen