OMG. Ik heb zojuist gehoord dat ik met C pony de AB cross mag doen in Markelo, dus ik ga gewoon focking naar markelo 4 april, een officiele SGW rijden!!! Zosupervetgaafubercool!!!

*is helemaal blij*

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nickyforever schreef:Voor de degene onder ons die denken te weten waar Winnie de blessure van heeft opgelopen die heb ik niet veroorzaakt ik ben zeker met mijn 68kg niet te zwaar voor haar plus de laatste tijd heb ik zelf amper gereden.(wat jullie zelf ook weten)
Vind het erg jammer dat er weer zo nodig geroddeld dient te worden, jammer want er lopen op stal mensen zat die een probleem hebben maar daar word niet naar gekeken.
Vind het erg jammer dacht dat het bij jullie toch anders ging.
Mensen let op met wat je zegt en eerst bij je zelf kijken.
De blesures had Winnie al toen ik haar bijna zes jaar geleden over gekocht ze is toen klinisch en rontgenlisch gekeurd maar helaas kun je op foto's GEEN weefsel dus ook geen pezen zien dus wisten we ook niet van haar blessures.
Maar goed jammer dat er weer geroddelt dient te worden hoop dat jullie goed weten wat je er mee aanricht want het gebeurt uiteraard dan ook over jullie zelf.
Nathaliia schreef:nickyforever schreef:Voor de degene onder ons die denken te weten waar Winnie de blessure van heeft opgelopen die heb ik niet veroorzaakt ik ben zeker met mijn 68kg niet te zwaar voor haar plus de laatste tijd heb ik zelf amper gereden.(wat jullie zelf ook weten)
Vind het erg jammer dat er weer zo nodig geroddeld dient te worden, jammer want er lopen op stal mensen zat die een probleem hebben maar daar word niet naar gekeken.
Vind het erg jammer dacht dat het bij jullie toch anders ging.
Mensen let op met wat je zegt en eerst bij je zelf kijken.
De blesures had Winnie al toen ik haar bijna zes jaar geleden over gekocht ze is toen klinisch en rontgenlisch gekeurd maar helaas kun je op foto's GEEN weefsel dus ook geen pezen zien dus wisten we ook niet van haar blessures.
Maar goed jammer dat er weer geroddelt dient te worden hoop dat jullie goed weten wat je er mee aanricht want het gebeurt uiteraard dan ook over jullie zelf.
heb ik iets gemist?
maar ik neem aan dat er gezegd is dat jij te zwaar bent voor Winnie? en dat zij daardoor een blessure heeft opgelopen?
Nathaliia schreef:oke, ik ben dom? maar wat is AB cross dan?
nickyforever schreef:Voor degene die zo graag over mij roddelt rij eerst zelf je pony voor je wat over mij rondbazuint denk dat je genoeg aan jezelf hebt ik hoef niet iedere keer een ander te sms en om dat mijn pony anders niet gedaan wordt.
nickyforever schreef:elize leuk voor je dat je die cross mag rijden hoop dat Sissi het super gaat doen is echt iets voor jullie twee.
Nathaliia schreef:oh oke! kan ze makkelijk toch