Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:03

:oo *Is jaloers!! *

OMG. Ik heb zojuist gehoord dat ik met C pony de AB cross mag doen in Markelo, dus ik ga gewoon focking naar markelo 4 april, een officiele SGW rijden!!! Zosupervetgaafubercool!!! :D :D :D

*is helemaal blij* :D :D :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:03

en ook nog eens een nieuwe pagina!!! :D

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:13

Voor de degene onder ons die denken te weten waar Winnie de blessure van heeft opgelopen die heb ik niet veroorzaakt ik ben zeker met mijn 68kg niet te zwaar voor haar plus de laatste tijd heb ik zelf amper gereden.(wat jullie zelf ook weten)
Vind het erg jammer dat er weer zo nodig geroddeld dient te worden, jammer want er lopen op stal mensen zat die een probleem hebben maar daar word niet naar gekeken.
Vind het erg jammer dacht dat het bij jullie toch anders ging.
Mensen let op met wat je zegt en eerst bij je zelf kijken.
De blesures had Winnie al toen ik haar bijna zes jaar geleden over gekocht ze is toen klinisch en rontgenlisch gekeurd maar helaas kun je op foto's GEEN weefsel dus ook geen pezen zien dus wisten we ook niet van haar blessures.
Maar goed jammer dat er weer geroddelt dient te worden hoop dat jullie goed weten wat je er mee aanricht want het gebeurt uiteraard dan ook over jullie zelf.
Laatst bijgewerkt door nickyforever op 13-03-09 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 22:14

oke, ik ben dom? maar wat is AB cross dan? :')

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 22:16

nickyforever schreef:
Voor de degene onder ons die denken te weten waar Winnie de blessure van heeft opgelopen die heb ik niet veroorzaakt ik ben zeker met mijn 68kg niet te zwaar voor haar plus de laatste tijd heb ik zelf amper gereden.(wat jullie zelf ook weten)
Vind het erg jammer dat er weer zo nodig geroddeld dient te worden, jammer want er lopen op stal mensen zat die een probleem hebben maar daar word niet naar gekeken.
De blesures had Winnie al toen ik haar bijna zes jaar geleden over gekocht ze is toen klinisch en rontgenlisch gekeurd maar helaas kun je op foto's GEEN weefsel dus ook geen pezen zien dus wisten we ook niet van haar blessures.
Maar goed jammer dat er weer geroddelt dient te worden hoop dat jullie goed weten wat je er mee aanricht want het gebeurt uiteraard dan ook over jullie zelf.

heb ik iets gemist?
maar ik neem aan dat er gezegd is dat jij te zwaar bent voor Winnie? en dat zij daardoor een blessure heeft opgelopen?

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:20

dat klopt vind het jammer maar helaas schijnt dit zo te zijn alleen jammer dat er anderen het weer veel beter weten dan ik zelf.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:20

Nathaliia schreef:
nickyforever schreef:

heb ik iets gemist?
maar ik neem aan dat er gezegd is dat jij te zwaar bent voor Winnie? en dat zij daardoor een blessure heeft opgelopen?

Ik ga hier volledig met Nathalia mee, niet om een wit voetje te halen of zo, maar ik wist hier echt helemaal niks van! :? Niet dat ik uberhaubt echt de laatste tijd iemand heb gesproken of zo op stal....

Maar vervelend dat er zo over wordt geroddelt...! Maar weetje Syl, niet alleen hier op stal, maar óveral zal er worden geroddelt. Gaat het niet over jezelf, dan gaat het over je paard. Gaat het niet over je paard, dan gaat het over je kinderen en opvoeding, gaat het niet daarover, dan bedenken ze wel iets anders leuks. Probeer het gewoon naast je neer te leggen, en fun te hebben op je nieuwe stal! :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:22

Nathaliia schreef:
oke, ik ben dom? maar wat is AB cross dan? :')

Je weet wat een SGW wedstrijd is, hoop ik? Die cross onderdeel daarvan, die wordt altijd opgedeeld in een CDE(pony) cross, en een AB(pony) cross. (AB cross is dus voor A en B pony's ;) ) CDE met max. hoogte 80 cm en max. breedte 90 of zo, en AB met max. hoogte 60 :)

Omdat het mijn eerste cross is, ben ik dus blij dat ik bij de AB mee mag doen, omdat de CDE vol zat :)

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 22:24

Oke, dat is inderdaad echt heel jammer! dat er weer zo nodig geroddelt moet worden... En zowieso Winnie kan heus wel wat hebben, typische manege roddels.. Maar zoals elise zegt, het gebeurt óveral.
Maar zet je er inderdaad overheen, je weet wel beter.
Zoals ik al zei, ik wist er niks van! Heb eigenlijk ook niks erover gehoord, niet meer dan dat ze ingeslapen zou worden? Maar of dat waar is...
ik mis alle roddels nu ik in de western stal sta! hahaha :=

Heb je het verder wel naar je zin op je nieuwe stal eigenlijk? nog nooit naar gevraagt.
Laatst bijgewerkt door Nathaliia op 13-03-09 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:24

weet je het gaat mij niet zozeer om het geroddel maar hoe en door wie er wat word gezegt.
Weet dat er overal geroddeld word maar zoiets zeggen vind ik erg ver gaan.
Deed namelijk zelf niet echt veel met Winnie wat rijden betreft.
En dan word je er toch nog voor gestraft op zo'n manier
Alsof ik het er al niet moeilijk zat mee heb maar goed het is niet anders.

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:27

Voor degene die zo graag over mij roddelt rij eerst zelf je pony voor je wat over mij rondbazuint denk dat je genoeg aan jezelf hebt ik hoef niet iedere keer een ander te sms en om dat mijn pony anders niet gedaan wordt.
Dit is niet voor iedereen bedoelt die gegene waar ik het over heb weet wie ik bedoel.
Dus voel je niet aangesproken hoor heb het echt nu alleen tegen die persoon.
Laatst bijgewerkt door nickyforever op 13-03-09 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:28

elize leuk voor je dat je die cross mag rijden hoop dat Sissi het super gaat doen is echt iets voor jullie twee.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 22:33

oh oke! kan ze makkelijk toch :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:39

nickyforever schreef:
Voor degene die zo graag over mij roddelt rij eerst zelf je pony voor je wat over mij rondbazuint denk dat je genoeg aan jezelf hebt ik hoef niet iedere keer een ander te sms en om dat mijn pony anders niet gedaan wordt.

Syl, ik snap dat je boos bent, en ik snap ook dat je dat graag wilt laten merken, maar ik denk dat het respectvoller is om dit eerst over de PB proberen af te handelen. De persoon in kwestie zal zich nu voor het blok gezet voelen, en dat is niet prettig als het over roddelen gaat. (ik kan het weten, zie denise kwestie, jaartje terug ;) )

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:41

nickyforever schreef:
elize leuk voor je dat je die cross mag rijden hoop dat Sissi het super gaat doen is echt iets voor jullie twee.

Dankje :D Ben er ook errug blij mee :)

Nathaliia schreef:
oh oke! kan ze makkelijk toch :D

Nou... de cross, hoe dat gaat gaan we morgen zien :9 Waterbak ben ik nog niet helemaal zeker over, en bij een echte cross moet je dressuur hoger dan 165 punten hebben, en moet het springen minder dan 12 strafpunten zijn, en vervolgens dan de cross foutloos (=2 punten) of één weigering om uberhaubt je punten te laten tellen ;) Zit wel iets meer achter dan een boscrossje ;)

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:42

je hebt gelijk maar wilde het toch even kwijt.
Zal er verder niet meer op terug komen.

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:43

jullie kunnen het lees wel hoe het verlopen is sucses.

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 22:43

Maar, hoe is het verder op je nieuwe stal Syl!? :D

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:45

het is daar gezellig we staan er naar onze zin.
Ook leuke mensen en goede bakken.
Kom gerust een keertje kijken, jullie zijn welkom.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:48

nickyforever schreef:
jullie kunnen het lees wel hoe het verlopen is sucses.

Morgen is maar een oefencross :) Markelo is 4 april ;) Verslag komt sowieso :D

nickyforever schreef:
je hebt gelijk maar wilde het toch even kwijt.
Zal er verder niet meer op terug komen.

Goede beslissing :j

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:49

Wie gaat er eigenlijk 28ste starten in Austerlitz? Laatste keer ;( Ik doe daarom speciaal voor de laaste keer mee :) Afscheidsconcertje :j

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 22:53

ik moet trouwens vier dagen met rocky stappen, omdat ie sinds vanmiddag op ijzertjes staat... pff, vermoeiend haha :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 22:55

aww... ik dacht al, waarom rijdt ze niet?! :Y)

Waarom heppie m op ijzers gegooit?

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-09 23:00

Ja het is een beetje moeilijk uit te leggen...
Maar, hij liep zeg maar op de voorkant van zn hoeven (op zn tenen zeg maar...) en daardoor was ie niet zo stabiel ofzo, ik kan het niet zo goed uitleggen :D maar volgens mij zoiets hahaha, maar nu staat ie iets stabieler zeg maar.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 23:02

Haha, okee... hopen dat het idd vooruitgang boekt! Is een duur grapje namelijk!! Alleen voor, of voor én achter?