) Zegt 'ie hoi, vraagt hoe het gaat, klaagt over zijn cijfer en zegt ineens niets meer?
Dik weirrd. Jongens? Wat móét je ermee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

d0nnaa_dan schreef:Zo raar hé, begint er opeens iemand tegen me te praten op MSN die normaal op school niet meer tegen me praat (is ook iets nieuws, sinds ik omga met ander meisje heeft 'ie daar alleen nog maar aandacht voor)
Zegt 'ie hoi, vraagt hoe het gaat, klaagt over zijn cijfer en zegt ineens niets meer?
Dik weirrd. Jongens? Wat móét je ermee

dus morgen weer werken
ben nog wel klein beetje duizelig maar dat zal wel vanzelf overgaan, morgen hopelijk al
Vanavond weer trainen! Als het goed is hebben we dan de nieuwe shirts
en zondag eindelijk het NK!
we zijn ook al weer gevraagd om voor 13 december met de modeshow van wim jaquet mee te lopen
ook erg leuk 

superschattig!

gelukkig
heb wel bijgelezen namelijk 
super grappig, echt knap dat hij dat kan! 

Even langs horse plaza en dan naar trainen!

als we in de file zouden staan zou ik het niet redden denk ik

)
Maar ik weet eigelijk niet echt iets.... 
Je lacht je helemaal dood! En het wordt nog leuker als je hem gaat opruimen vlak voor d'r neus.
Ik moest ook heel erg lachen om dat smsje wat ik kreeg, ik las de eerste zin en dacht direct aan een dooie muis en ja hoor!
Succes alvast!
Mijn vader had hem los dus kon hem ook niet tegen houden.
Hond kwam drijfnat thuis en had natuurlijk nog even lekker in het zand liggen rollen. Dus Jip is in bad geweest en heeft een uitgebreide kambeurt gekregen. Ben je nog langer mee bezig dan met een paard poetsen..
). We mochten trouwens de auto + trailer van Annet lenen, echt super lief!