ook onlogisch in de F13 gebroken lijn en dan volte van 10 meter niet in de gebroken lijn maar juist de andere kant op en dan je gebroken lijn weer verder rijden
HAHAHA daar ben ik! alleen ik ben er 2 x voor gezakt.. en stop maar er nu maar mee
aatjuh12
Geplaatst: 31-01-09 18:02
KarinW86 schreef:
Ik moet stefan ook vlechten weet niet of ik nouj knotten zal doen of hengstenvlecht
Nu denkt iedereen waarchijnlijk dat ik heel dom ben, maar eigenlijk was het gewoon .. .. .. MegaLol !
HAHAHAHA GEWEEEELDIG! ik zie het al helemaall voor me! ik kom vanavond misschien nog wel even langs merel! maar dan zonder kinderchampagne.. kan wel limonadesiroop meenemen?
mooie foto's karin! ziet er ruim uit he als alles leeg is totdat je alles neer gaat zetten dan is het altijd zo vol
JustJoyce
Geplaatst: 31-01-09 18:11
aatjuh12 schreef:
mooie foto's karin! ziet er ruim uit he als alles leeg is totdat je alles neer gaat zetten dan is het altijd zo vol
hahah wij delen het iig efficiënter in dan het was
aatjuh12
Geplaatst: 31-01-09 18:12
KarinW86 schreef:
hiihihihih als samenvoegen win ik echt niet van louise enzo hoor ahahaha gek
haha loes vond het al helemaal niet eerlijk dat zij niet als eerste mocht rijden.. of zelfs niet mocht inrijden.. weet niet meer welke van de 2 zegt ze.. jaa.. nou ik mag dat toch altijd.. ze beginnen altijd bij de hoogste dan mag ik toch als eerste want een scheet is het toch ook he