Denk het haast wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanieetjuh schreef:Nataschaa schreef:Haaaaaalllllooooo !!!
?
hahahaha Nataschaa schreef:Melanieetjuh schreef:[
Weet niet wanneer ze het heeft gevraagd.
Maar zaterdag vertelde ze het me.
Hm, dan zou ik gewoon moeten kunnen..
Ja dnek het ook..
Mja, misschien was het eigenlijk al over vol. En dat het nu gwn vol is ofzo? Omdar het anders zo laat wordt..
!
Citaat:Ik dacht dat je me verlaten hadhahahaha
!
Melanieetjuh schreef:Ik hoop dat ik 16 maart wel word ingeschreven..
Denk het haast wel.
Melanieetjuh schreef:Citaat:Ik dacht dat je me verlaten hadhahahaha
Neehee!
Maar m'n laptop viel uit..
Had dat oplader ding er niet in.
hahaha Melanieetjuh schreef:Nataschaa schreef:Ja dnek het ook..
Mja, misschien was het eigenlijk al over vol. En dat het nu gwn vol is ofzo? Omdar het anders zo laat wordt..
Ik zou 't niet weten!
Maarja, 't zal wel niet kunnen.. want anders was ik, of iemand anders vast wel ingeschreven.
Nataschaa schreef:Melanieetjuh schreef:Ik hoop dat ik 16 maart wel word ingeschreven..
Denk het haast wel.
Ik wil dan ook weer ! Maar volgens mij wel. Want volgens mij zit me zusje ook in de F toch ? Of niet ?
Mja, anyway, me zusje mocht al het goed is 16 maar weer, want ze is heel lang niet geweest

. 
)
! Melanieetjuh schreef:Nataschaa schreef:Ik wil dan ook weer ! Maar volgens mij wel. Want volgens mij zit me zusje ook in de F toch ? Of niet ?
Mja, anyway, me zusje mocht al het goed is 16 maar weer, want ze is heel lang niet geweest
Mijn laatste keer was 16 december. En jouwe?
Waarschijnlijk zullen we alle 3 dan wel moeten.
)
Kirsten_D schreef:Vanaf de F12 mag je L1 starten, maar je mag toch zoiezo in de B starten als je dat wilt, dus dat is een beetje stom..
Eindelijk weer bijgelezen echt erg..! (loop al twee weken achter ofzo..)
!Nataschaa schreef:Ik ga ff lekkr een sigaretje roken, daar heb ik zin in. Helamaal met dat mooie zonnetje
Ik spreek jullie later !! Byeeee x

Melanieetjuh schreef:Kirsten_D schreef:Vanaf de F12 mag je L1 starten, maar je mag toch zoiezo in de B starten als je dat wilt, dus dat is een beetje stom..
Je hoeft je niet te verontschuldigen.. Ik vrijgezel je namelijk met het achterlopen..!
Maar als je F12 hebt, mag je dan alleen met een MP L1 starten? Of ook EP?

Citaat:Ik denkl niet dat ze onderschijt maken tussen m&e ..
Doen ze ook niet bij de F zelf..

Melanieetjuh schreef:Kirsten_D schreef:Vanaf de F12 mag je L1 starten, maar je mag toch zoiezo in de B starten als je dat wilt, dus dat is een beetje stom..
Je hoeft je niet te verontschuldigen.. Ik vrijgezel je namelijk met het achterlopen..!
Maar als je F12 hebt, mag je dan alleen met een MP L1 starten? Of ook EP?