Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Ja smuidra jij komt er wel heel erg lang al!!!!!!!
LIQUITA schreef:Shiron of was het Chiron
Goedzo Liquita
.
. 
meelen schreef:Kom ik terug bij m'n fiets na een rondje post bezorgen.... liggen er 2 grote poststukken op m'n tassen. Van Select-mail.
Tss, de mensen kijken niet hé. Ik ben TNT. Heb het mooi op de stoep laten liggen, ga ik echt niet bezorgen omdat die sukkel van Selekt het fout doet.
Beetje ons werk afpakken, mag íe het ook wel goed bezorgen.
smuidra schreef:LIQUITA schreef:Shiron of was het Chiron
Het was Chiron.![]()
![]()
![]()
Goedzo Liquita
LIQUITA schreef:Ik heb eregisteren wat besteld voor mijn Pandora Ketting, en ik kreeg het vadaag al binnen.
Ik vind het echt geweldig, je kan zo eindeloos variëren.
Hier wat fotootjes.
Dit is het hangertje zonder bedels. Het hartje aan de onderkant kan er af om de bedels erom te doen.
winnitou schreef:Jaah...Arme Chironneke!!!Sylletje haar paard, is ook dood gegaan nadat zij hem had bereden op kamp
winnitou schreef:Nee, het is ook geen echte Pandora. Maar ik vond het zo leuk....Liquita heb je die via de pandora site?
. http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/idhunajewels/
)smuidra schreef:Yinari schreef:JaaaSmuidra is járenlang manegepaard geweest. Ze kwam (dacht ik) tegelijk met Baiba die later van Annelies van de Puy werd. Ze heeft er lang gestaan, Queen, Kanu, Kivana, Iwan zijn allemaal een beetje van dezelfde periode. Smuidra was dat paard wat ooit eens een enorme vochtbult op haar schouder had (mocht dat een lampje bij je doen branden
)
We kunnen er ook een keer een quiz van maken : Herrinert U zich deze nog??????
Pietrix, Pieter, Oktrien, Kelly, Paola, Naomi, Wubbo, Sven...........
smuidra schreef:winnitou schreef:Ja smuidra jij komt er wel heel erg lang al!!!!!!!
Ja erugggggg hoor. DAN KRIJG JE DIT SOORT DINGEN.(geen oude koeien maar oude paarden uit de sloot halen). Jullie waren toen nog in de luiers of zo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er nog wel een paar opnoemen hoor, maar ik ga de quiz toch winnen...![]()
![]()
![]()
![]()
incognito schreef:Was er ook niet een Mr. Bean???smuidra schreef:
Ja erugggggg hoor. DAN KRIJG JE DIT SOORT DINGEN.(geen oude koeien maar oude paarden uit de sloot halen). Jullie waren toen nog in de luiers of zo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan er nog wel een paar opnoemen hoor, maar ik ga de quiz toch winnen...![]()
![]()
![]()
![]()
of te laat ui de sloot halen... is dat niet Sven z'n eind geworden???
?

smuidra schreef:We kunnen er ook een keer een quiz van maken : Herrinert U zich deze nog??????
Pietrix, Pieter, Oktrien, Kelly, Paola, Naomi, Wubbo, Sven...........

winnitou schreef:meelen schreef:Kom ik terug bij m'n fiets na een rondje post bezorgen.... liggen er 2 grote poststukken op m'n tassen. Van Select-mail.
Tss, de mensen kijken niet hé. Ik ben TNT. Heb het mooi op de stoep laten liggen, ga ik echt niet bezorgen omdat die sukkel van Selekt het fout doet.
Beetje ons werk afpakken, mag íe het ook wel goed bezorgen.
Het zou je pakketje maar zijn!