Waren lekker, was gewone chips, geloof dat ze daar niet zo gek op zijn bij ons op stal dus had geluk
Joepie had gewoon de wind in zijn bolletje
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:en ik van hem
Sily schreef:AnitaJoeri schreef:en ik van hem
Hahahahaha toch maar even erbij zetten voor de zekerheid he![]()
Gek mens![]()
Parretje fluisterde vanavond dat ze me wel lief vond, maar dat ze Tamara liever vond omdat zij eerder was met uitmesten dan mij, ernstig ondankbaar hoor dat peerd
Citaat:En dan hebben we nog Hele stoute SPETTER.Die is zo maar weer uit de losgooibak het land ingerent enheeft dus alleen maar staan eten.Tot de ruinen terug naar stal gingen,toen heeft hij een comedie gemaakt en alles wat hij erbij gegeten heeft is hij dus weer kwijt met dat idiote geren door het hele land haha.Zal dus wel weer honger hebben Eigen schuld dikke bult hihi.
. Ik ben zelf even gaan oefenen met het monty roberts halster en het ging eigenlijk heel erg goed in de bak ondanks de wind. Hij had goed zijn aandacht bij me.
Als ik naar zijn schouder toestapte dan ging hij achteruit en als ik achteruit liep kwam hij naar voren. Leuk hoor....dansen met je paard....
maar maar....eh, anders verveel ik me zo als de knollies buiten staan...
Dus als je dan klaar bent met je eigen stalletje, dan moet je toch wat...?
Nee hoor, had meer te maken met de lompe geval van mij... Stonden beide dozen langs het hek te wachten tot ik ze uit die lekkere hoosbui kwam halen...Par tegen het hek aan (zonder te duwen...! Was zeker snel genoeg..
) en die van mij tegen haar aan achter haar. En ik kom aanlopen en begin het touw los te maken, dus zeg tegen Par: even wachten he...
. Dus Par even wachten, komt ze in een keer helemaal door het hek geduwd... Maar uhm, alleen niet helemaal vrijwillig... Dikkie Dik duwde gewoon arme Par dwars door het hele hek. Maar hij stond veilig achter Par. Dus ik ben omhoog gesprongen en heb hem een joekel van een ram op zijn kop verkocht... Hij vloog 2 meter achteruit (pfff, weer wat ruimte) en Par stond daar maar met zo'n koppie van: ik bemoei me hier niet mee...
Dus beide knolletjes aan de muur gebonden. Hekjes dichtgedaan, Sam even toegesproken en toen....lekker Par binnen gezet... Gna Gna Gna...
af en toe wordt je toch helemaal lijp van zo'n koe...
djinnie schreef:maar maar....eh, anders verveel ik me zo als de knollies buiten staan...
Dus als je dan klaar bent met je eigen stalletje, dan moet je toch wat...?
Ik zal ook wel een keer in jouw stalletje de drollen ontvreemden, hoor Niet, hahahaha...![]()
@Syl: die merrie van jouw was gisteren een bietje onder de indruk....Charming me...Nee hoor, had meer te maken met de lompe geval van mij... Stonden beide dozen langs het hek te wachten tot ik ze uit die lekkere hoosbui kwam halen...Par tegen het hek aan (zonder te duwen...! Was zeker snel genoeg..
) en die van mij tegen haar aan achter haar. En ik kom aanlopen en begin het touw los te maken, dus zeg tegen Par: even wachten he...
. Dus Par even wachten, komt ze in een keer helemaal door het hek geduwd... Maar uhm, alleen niet helemaal vrijwillig... Dikkie Dik duwde gewoon arme Par dwars door het hele hek. Maar hij stond veilig achter Par. Dus ik ben omhoog gesprongen en heb hem een joekel van een ram op zijn kop verkocht... Hij vloog 2 meter achteruit (pfff, weer wat ruimte) en Par stond daar maar met zo'n koppie van: ik bemoei me hier niet mee...
![]()
Echt grappig. Behalve dan Dikkie Dik, die was wat minder grappig. Heb ik beide knollies aan de lijn geklikt, loopt Par gewoon naast me en Moon helemaal debiel. Oren naar achteren, staart zwiepen, springen... Pfff, debiel...Dus beide knolletjes aan de muur gebonden. Hekjes dichtgedaan, Sam even toegesproken en toen....lekker Par binnen gezet... Gna Gna Gna...
![]()
Was Dikkie Dik nog als laatste binnen...![]()
Pfff, iemand nog een sukkel eerste klas hebben?af en toe wordt je toch helemaal lijp van zo'n koe...
![]()
Falli schreef:VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En euuuhh aniet.. Je krijgt een nieuw halster van me.. want ik had hem voor de gein op de mesthoop gegooid omdat jij hem aan de muur had laten hangen.. bleek de mestput geleegd te zijn.. haha weg halster!!
Ik lig echt in een deuk hier!!
Hoop dat het hele weekend zo blijft!!
Echt super...
Enne, hij heeft me ingefluisterd dat hij ook graag een nieuwe regendeken wil hebben, een bucas....
djinnie schreef:Jemig Fallon, blonde actie dat..Echt super...
Maar eh, ik zal vanmiddag de rekening van de stalhuur voor je meenemen. Als je toch Dikkie Dik wil hebben, mag je ook de rekeningen betalen...Enne, hij heeft me ingefluisterd dat hij ook graag een nieuwe regendeken wil hebben, een bucas....
Binar schreef:Oh ben je nu echt blont dan????![]()
Joepie wil graag een rose halster, dat kreeg ik net ingefluiterd
Falli schreef:Binar schreef:Oh ben je nu echt blont dan????![]()
Joepie wil graag een rose halster, dat kreeg ik net ingefluiterd
Haha nou ik zal kijken of ik een mooi roze halster kan vinden..
Ik hoop trouwens dat aniet net zo in een deuk ligt als jij..