ooohh, ik ben verliefd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ooohh, ik ben verliefd
Ik ga ook nog maar een zooitje van mijn wedstrijden afzeggen. Knollie loopt voorlopig toch nog niet goed en die droes wil ook maar niet ophouden. AndreaB schreef:Goedemorgen allemaal!! Fijn dat het allemaal goed is gegaanIk ga ook nog maar een zooitje van mijn wedstrijden afzeggen. Knollie loopt voorlopig toch nog niet goed en die droes wil ook maar niet ophouden.
.
Ze krijgt vandaag wel een waar feestmaal, want Kiki is jariggg
9 jaartjes jong alweer!
Zijn gisteren 2 zieke paarden bijgekomen en de dag daarvoor ook al 1. Aan de andere kant zijn er ook al een aantal paarden weer aan het opknappen en dat is natuurlijk weer wel positief
Te horen gekregen wat ik eigenlijk al wist, dus we moeten het allemaal maar even aankijken. Heb Metacam meegekregen om te kijken of ik haar daar weer mee op kan lappen, zodat we weer even vooruit kunnen. Hij zei dat ik nog voor een scintigrafie naar de Lingehoeve kon om het zeker te weten, maar hij verwacht niet dat de verzekering dat gaat vergoeden
En ik weet ook niet of ik dat risico wel wil nemen. Nu maar even alles laten bezinken en vanmiddag dan even de verzekering bellen om een babbeltje te maken.
Vandaar ook eventueel de scintigrafie om daar zekerheid in te krijgen. Het gaat er meer om dat, naast de scintigrafie, verder onderzoeken geen toegevoegde waarde heeft. Madame laat zich niet netjes onderzoeken, dus we moeten het hebben van foto's en die hebben we vorig jaar al laten maken. De DA gaat er ook niet vanuit dat alles wat er toen goed uitzag er nu ineens, zonder trauma, er wel slecht uit zal zien. 
Time will tell! We geven het in ieder geval nog niet op!
Ze vond het wel even raar om een andere box in te lopen, maar ze werd blij verrast door een waar feestmaal
ZE was gisteren jarig en ik was de appeltjes vergeten
.. Achjaaa, hoe sneller iedereen het heeft, hoe sneller we der weer vanaf zijn he
De paarden die ziek moeten worden, worden het toch wel. Als Kick het binnen 2 weken niet heeft dan denk ik dat ik er wel vanuit kan gaan dat ze het al eens gehad heeft