Maar wat bedoel je met groot genoeg?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Joki schreef:Hij deed erg braaf zijn best en kon opeens weer alles wat hij vorige week ook kon dus hoop weer uit mijn tijdelijke dip te zijn, maar uiteindelijk is de bedoeling hem meer te trainen in het bos zodat ik me niet rot hoef te drijven.
Reed wel bij iemand die hoogst irritant reed op haar fries; echt een tank had niet meer in de weggezeten of was minder eng als hij recht op je af kwam
En Oxje ook
Kom later nog wel even terug

Lavandula schreef:Thnx!
Maar wat bedoel je met groot genoeg?
Joki schreef:Arg irritant huisgenootje; we eten altijd samen maar nu is ze al 2 uur zoek en heeft telefoon uit en weet ik dus niet of ze toevallig opeens zonder het te laten weten niet mee eet
alano schreef:Joki: was je vandaag wel bij Ox? ik heb je niet gezien...kwam wel Ox met de eigenaar tegen....

muiszje schreef:Ziet: david de wispeleare: ik heb een clinic bijgewoond van hem, bij ons op stal.. (toen nog bij Braam) in een woord: niet wat ik had verwacht. Het kan natuurlijk 1malig zijn, maargoed: meneer komt in een rode ferrari het terrein op tuffen, gaat in de bak staan, 1e combinatie komt binnen. Ging allemaal prima, zag er goed uit maar meer omdat dat meisje gewoon goed kon rijden dan dat hij echt wat nieuws voor haar zei en er dus iets te leren viel voor haar. (trouwens anneriet met Iron (voor sally)) Daarna kwam de andere combi binnen, een sterke haf van het ouderwetse type (mijn bijrijdpony van toen..) echt een leuk beessie die redelijk wat kon, maar volgens hem reed zij met te veel kracht (ja hij is sterk, maar het was al een stuk minder) hij ging er zelf op zitten maar er gebeurde niets.. tuurlijk hoeft het niet a la minute super te gaan, maar je moet wel enigsinds in 5 min kunnen zien dat er IETS verbeterd.. dat was niet zo.. Ook kreeg ik min of meer de indruk dat hij gewoon zn geld stond te verdienen inplaats van dat hij het echt leuk vond om ons te helpen. Maargoed, verder denk ik ziet, dat je eruug vele gaat betalen dan, want meneer woont in belgie.. maar heeft wel lesklanten hier.